American Psycho

Létezik egy ......... féle fogalom, egy absztrakt kép, de nincs valódi énem, pusztán irányultságom, illuzórikus álom vagyok.
Bár elrejtehetem a hideg pillantásomat, és te kezet foghatsz velem, akár érezheted a hús érintését, ám az életmódunk, mégsem hasonlítható össze: én egyszerűen nem létezem.
"...ami belül van az nem számít..."
Nincs többé akadály előttem a bennem lévő összes ellenőrizhetetlen falon, őrületen, gonsoz és sátáni erőn, minden tragédián amit okoztam, és az ezekkel szembeni közömbösségemet ezennel átlépem.
A fájdalmam sajgó és állandó, és senki számára nem remélek jobb világot, sőt azt akarom, hogy a fájdalmam átszálljon másokra, senki nem tudjon megmenekülni.
Ám a beismerésemmel sincs semmilyen katarzis, a büntetésem továbbra is elkerül, semmit nem lehet tanulni az elbeszélésemből, ez a vallomás nem jelentett semmit.

Nincsenek megjegyzések: