Two and a Half Men

- De van még egy reménysugár életed sötét egén.
- Alig várom, hogy halljam...
- Magadra maradtál, nincs se pénzed, se kilátásod arra, hogy lesz...
- Most jön a reménysugárról szóló rész?

- Igen. Hacsak, nem támad meg a húsevő baktérium, a dolgok már nem fordulhatnak rosszabbra. Elérted a mélypontot. Nincs más út, mint felfelé.
- Tudod mit? Igazad van. Te önző, lelketlen energiavámpír vagy, de igazad van. Megjártam a poklot, mégis itt vagyok. Darabokra tört a szívem, aztán a darabok még kisebb darabokra, mégis itt vagyok. Minden szar megtörtént velem, ami csak megtörténhetett, mégis itt vagyok.
- Ez kezd úgy hangzani, mint egy Liza Minnelli dal. Na most mosakodj, öltözz fel, és légy önmagad.
- Rendben.
- És ne felejts el, bármi is történjék, mindig szeretni foglak.
- Tudom, kösz.
- Ne köszönd meg kicsim, az anyád vagyok, muszáj, hogy szeresselek.

Nincsenek megjegyzések: