Kefires pogácsa


Mostanában gyakran mellényúlok, legalábbis ami a receptválasztásaimat illeti (meg amúgy is...). Nos, ezúttal is sikeresen beválasztottam...
Ennek a receptnek a pozitívuma, hogy egyszerű, gyors, és gazdaságos, (főleg, ha elhagyjuk a sajtot); a negatívuma, hogy ízetlen (mintha csak kenyeret rágcsáltam volna), és másnap simán agyrázkódást lehet vele okozni, olyan kemény.

Hozzávalók:
50 dkg liszt
10 dkg vaj/margarin
4 dl kefir
1 kávéskanál szódabikarbóna
10 dkg reszelt sajt (elhagyható)
Csipet só (szerintem sokkal több só is mehet bele)

A hozzávalókat összedolgozom, majd lisztezet deszkán egy-másfél ujjnyi vastagra nyújtom, tetszőleges méretűre szaggatom (én a tetejét szórtam meg a sajttal, de lehet, hogy inkább a tésztájába kellett volna belegyúrnom), előmelegítetett sütőben aranybarnára sütöm.

Nincsenek megjegyzések: