:/

Nem szeretem az ünnepeket, különösen a húsvétot nem, de most, a magam szórakoztatására egész héten sütöttem-főztem. A kalácsot leszámítva semmi olyat nem csináltam, ami hagyományos húsvéti ételnek számítana. Lehetséges, hogy e miatt kezdődött meg a szívás-sorozat(om):
- sehol nem kaptam olyan márkájú túrót, amilyet szerettem volna, kb. az 5. helyen találtam egy, egyetlen egy darabot (ami persze kevés volt...)
- szombat estére úgy beállt a derekam, hogy moccanni sem bírtam
- vasárnap letört a fogamból egy jókora darab
- hétfőn a laptopon megadta magát, amitől a szívbaj, és a sírógörcs kettőse kerülgetett. (mindenem a gépen, az egész felesleges életem minden apró darabkája, ezek közül leginkább a fotók, és a jegyzetek, amik számomra érzelmi értékkel bírnak, a többi nagyjából pótolható. És mivel a kocka ismerőseim száma konvergál a nullával, meg amúgy is, minek segítenének…(?!)…,a 4 nap saját-gép hiány, és a pénzügyileg megrövidített lét révén, most passzív-agresszív állapotban leledzem.)
- ráadásul bő 8 év kihagyás után meg is locsoltak… (egy boci-szemű, verselő 5 évesnek még az én antiszoc személyiségem, sem tud nemet mondani, (vagyis tud, és mondott is:), de nem sok haszna volt, azon kívül, hogy jól összezavartam szegényt, és kérdőn bámult az apjára…:)
- és ha mindez még nem lenne elég: valahogy minden xarrá válik körülöttem…

Nincsenek megjegyzések: