Függő

Érdekes dolog a változás, bár azt vallom, hogy az ember alapvetően nem változik, aki egy gerinctelen mocsok volt, az is marad, aztán visszagondolok, elemzek és rá kell jönnöm, hogy bennem is végbement jó pár változás. Az egyik legsemmitmondóbb, legelhanyagolható dolog az az, hogy áttértem a filmekről a sorozatokra:).
Régebben imádtam moziba járni, naprakész információval bírtam az aktuális filmekről, most viszont..., több mint egy év nem voltam moziban, fogalmam sincs mi a legújabb őrület, és nem is igazán érdekel, inkább a sorozatok világára "koncentrálok".
Vannak nagy kedvencek, vannak szimplán csak nézősek, és vannak, amik teljesen kiverik a biztosítékot.
Az utóbbi pár hétben Grey's Anatomy maratont tartottam, ami igazság szerint, nem tartozik a kedvenceim közé, de szeretem a kórház-sorozatokat, és ha már belekezdtem "kíváncsi" vagyok a (leg)végére (ezért is van olyan sok idézgetés a filmből), máskülönben nagy dózisban adagolva nem is tűnik fel a sok picsogás (az is igaz, hogy picsogós kedvemben vagyok jó ideje).
.
.
Változás. Nem szeretjük, félünk tőle, de nem tudjuk elkerülni, és vagy megszokjuk a változást, vagy megszökünk előle.
Felnőni fájdalmas, és aki nem ezt mondja: hazudik.
De az igazság az, hogy néha minél inkább változnak a dolgok, annál kevésbé változik bármi is.
És néha, néha a változás jó.
Néha a változás jelent mindent.

Nincsenek megjegyzések: