Max Factor Lasting Performance alapozó

Ezt ígéri: természetes érzést biztosít a bőrön, mert szilikonnal készül, amely könnyű hatást kelt és kevésbé zsíros, mint más hagyományos olaj alapú alapozók.
Nem hagy nyomot a ruhán, nem kenődik el, mivel a különleges érintésálló rendszer segít a helyükön tartani a színrészecskéket. Felvitel után akár nyolc órán át az arcbőrön marad. Arclemosóval könnyen eltávolítható.
Illatanyagmentes.
Nem tömíti el a pórusokat.
Érzékeny bőrre is ajánlott.

Ezért szeretem: szinte illatmentes, selymes érzetet kelt.

Amit tud: rengeteg jót hallottam erről az alapozóról és bár nem egy mai darab, próba cseresznye.
A csomagolása szimpla, feltűnés nélküli. Nagy előnye, hogy kicsi és könnyű, hátránya, hogy nem pumpás. Számomra ez problémát jelent, igazi kihívás eltalálni a kellő mennyiséget, rendszerint a szükséges mennyiségnél kevesebb kerül a bőrömre, de az ellenkezője is elő szokott fordulni.
Nagyon kellemes érzés viselni, könnyű, és selymes, szinte fel sem tűnik, hogy a bőrömön van. Könnyű vele dolgozni, remekül eldolgozható, nem lesz maszkszerű, szép a fedése. Az állagát tekintve nem sűrű, de nem is túl folyós, ergo: jó.:). Az illata minimális, ez az első olyan alapozóm, amelynek szinte nincs is illata. Nem irritálta a bőröm, semmiféle problémát nem okozott.
Az érintésállóságába belekötnék, ruhán, más arcán, kezén nem láttam viszont, de orrfújás után lejön a nagy része, lehetséges, hogy csak én problémázom ezen, de ez bosszantó.
A tartósságával is vitába szállnék, kopik, fokozatosan, és viszonylag gyorsan, az előző alapozóm (astor) sokkal jobban bírta a gyűrődést.
Mivel akadtak problémáim vele, főleg a szem alatti karikákra használom, illetve akkor, mikor tudom, hogy nem lesz sokat rajtam.
Elvileg 6 árnyalatban kapható, gyakorlatilag a drogériákban csak 5 árnyalata lelhető fel, rengeteg helyen jártam, de a legvilágosabb 101 Ivory Beige szín sehol nem volt kapható, csak neten szerezhető be. Így maradt az 102 Pastelle árnyalat, ez passzolt a leginkább a bőrömhöz.
Összehasonlítottam az Astor Perfect Stay 100 árnyalatával, és szinte egyformák, talán a Max Factor egy leheletnyivel sötétebb..
(nincs teljesen eldolgozva)
Összességében: jobbra számítottam.

Lelőhely: drogériák. Az ára igen változó, 2500-5000 Ft között mozog (vásárlás előtt érdemes körülnézni, mert óriási árkülönbségek lehetnek).

Újravásárolnám: nem

up.: rossmann 2474 Ft, 2011.05.16-28.


Nincsenek megjegyzések: