Balea Raub Katze és Turtel Täubchen tusfürdő

Ezt ígéri: a frissesség és ápoltság érzésével ajándékoz meg. Kíméletességét bőrgyógyászati tesztek igazolják. Ph-bőrsemleges. Nem tartalmaz színezéket.
Turtel Täubchen (turbékoló galambok): a  kókusz, vanília és a fehér mósusz romantikus illatkompozíciója a hetedik mennyországba varázsol el. A gyengéd összetevők hosszantartó hidratáltságot biztosítanak, tisztítják és selymessé varázsolják a bőrt.
Raub Katze (vadmacska): az egzotikus gyümölcsök izgalmas illatvilágába kalauzol. 

Ezért szeretem: szerelem első szaglásra.

Amit tud:
a csomagolása nekem nagyon tetszik, ami elég furcsa, mert nem szeretem az ilyen mértékű színkavalkádot, de ezek valahogy felvidítanak, jó rájuk nézni. 
Fejre állítható, jól záródó flakonban lapul az illatos lényeg. Nagyon finom az illatuk, de tényleg, nekem a  legjobban a 'Raub Katze' tetszik. Mindkettő jól habzik, tisztít (ami nem utolsó dolog:), és nem okoztak semmilyen bőrirritációt.
Összességében: nem okoztak csalódást, azt kaptam, amit vártam.

Lelőhely: dm (299 Ft/ 250 ml)

Újravásárolnám: a Raub Katze illatút igen.




Nincsenek megjegyzések: