Eveline SOS Pure Control 3in1 lemosó gél+peeling+maszk

Szeretem a 2 illetve 3 az 1-ben termékeket, így nem szükséges több terméket egy időben használnom (nem mintha ez azt jelentené, hogy nem is használok..:). Eddig a Garnier Pure 3in1 mélytisztítóját használtam gondoltam, most kipróbálom ezt is. (és ha nem szállt volna el legalább 20 megírt, posztolatlan bejegyzésem, és nem történt volna ez meg az, már-már közömbösen alakult volna ez a nap...)


Ezt ígéri: a cink és gyors mattító komplexen alapuló innovatív formulájának köszönhetően szabályozza a faggyúkiválasztást, a bőrt frissen, matton és kisimultan hagyva. Köszönhetően a lemosó tulajdonságainak (finom peeling részecskék és szalicil sav) tökéletesen eltávolítja a mitesszereket és pattanásokat, megakadályozza újak megjelenését és segíti a bőrhibák felszámolását. Az allantoin és d-panthenol mélyen hidratál és nyugtatja az irritációkat, hosszú időre frissen, tisztán és kisimultan hagyva a bőrt. Dermatológiailag tesztelt.
További infó: http://www.eveline.hu/

Ezért szeretem: öööö…, mert fejre állítható.

Amit tud: a csomagolása csicsás, jobban mondva maga a káosz, rossz ránézni, túl sok mindenre próbálták egyszerre felhívni a figyelmet, ami szerintem nem sikerült túl jól, de ez magánvélemény. 
A tartalom elég folyékonyra sikeredett, egy fehér anyagról van szó, amiben az úgynevezett radírozó szemcsék olyan miniatűrök, hogy szinte észrevehetetlenek. 
Az illata brutálisan erős, irritáló, ha épp olyan hangulatban vagyok elviselhetetlen, engem a húsvéti locsolókölnik kavalkádjára emlékeztet.
Első körben maszkként használtam. A leírás szerint a megtisztított bőrre kell bedörzsölni, 3 percig száradni hagyni, majd leöblíteni. A 3 percet nem sikerült kibírni, csípett, nem nagyon, de bizsergett az egész fejem. Peelingként is hasonlóképpen jártam vele, igaz, ez esetben elhanyagolható volt ez a csípős érzés. Leginkább lemosóként használom, hetente 1-2 alkalommal. 
A pattanások/bőrhibák mennyiségén, milyenségén nem vettem észre változást. Friss érzést hagy maga után, és tényleg mattit, az én normál bőrömet konkrétan szárítja (őszintén szólva, amikor bedobtam a kosárba, nem is olvastam el a leírást), szóval, akinek zsíros bőre van, annak megéri kipróbálnia.
Tonik, roll-on, és hidratáló-mattitó krém változatban is kapható.

Összességében: részemről (vagyis a bőröm részéről) nem a legjobb választás.

Lelőhely: rossmann (akciósan 499 Ft vettem, amúgy 799 Ft/ 200 ml), vagy ITT is megrendelhető.

Újravásárolnám: nem. 

up.: rossmann 599 Ft, 2011.05.16-21.



Nincsenek megjegyzések: