Jilllian Dempsey professzionális átlátszó szempillaspirál

Évekkel ezelőtt rendeltem utoljára Avon termékeket, nem is nagyon vagyok képben a kínálatukkal, egyvalamit azonban tudok, szinte mindennek valami isteni illata van (csak ezért szeretem az Avon-t:). Minden alkalom csalódás volt, sosem volt olyan jó, szép, nagy az adott dolog, mint a katalógusban látott. Lutri az egész, nem is szeretek netről rendelni, van egy olyan beütésem, hogy szeretem megfogdosni/szagolni a vásárolandó dolgot. Ésss most mégis rendeltem pár dolgot. :/

Ezt ígéri: az átlátszó gél mikroméretű rostszálakkal segít dúsabbá varázsolni a szempillákat, amely a hagyományos szemspirállal együtt műszempilla hatást nyújthat. Nem maszatolódik, és nem pattogzik le. Minden spirál hatását fokozza.

Ezért szeretem: mert le volt fóliázva (hülyén hangozhat, de ezért egy hatalmas piros pont jár az Avonnak)

Amit tud: a használata egyszerű, csak fel kell vinni a szempillákra (ha erősebb hatást akarunk elérni, többször át kell menni vele a pillákon), majd jöhet a szokásos spirálunk.
A csomagolása teljesen letisztult, a klasszikus fekete színt kombinálták ezüst betűkkel. Tetszik a spirál formája, tökéletesen kézre áll, remekül lehet vele dolgozni.
A keféje viszonylag kicsi, nagyon sűrű és rövid szálú, csavart kefe. A kefe végén a szálak egyre rövidebbek, amivel tökéletesen el lehet érni a szemzugban megbújó pillákat.
Az illata minimális, szerintem nem zavaró.
Eléggé fura, felvitel után csak annyit látni, hogy egy színtelen, zselés réteggel vonta be a pillákat.
Az eredmény nem olyan látványos, mint vártam, én inkább hosszabbnak látom a szempilláimat, mint dúsabbnak, pedig pont a dúsítás volt a célom vele.
Sminkeltávolítás közben egy-két szempilla is távozott a sminkkel, ilyet a spirál használata előtt még nem, illetve csak elvétve tapasztaltam.

Összességében: a véleményem se nem jó, se nem rossz, per pillanat teljesen közömbös (ami még változhat:).

Lelőhely: avon (699Ft/ 7ml)

Újravásárolnám: azt hiszem, hogy nem.






Ilyen az "állaga":

Nincsenek megjegyzések: