Avon Clearskin pórustisztító agyagos arcpakolás

Még jó, hogy én egy 125 ml pórusösszehúzó tonikot rendeltem..., sebaj, ezzel talán jobban jártam.

Ezt ígéri: 0.5 szalicilsavat tartalmaz. Pore Firming technológiával segít, hogy a pórusok tisztább kinézetűek legyenek.

Ezért szeretem: hatékony. Szeretem az illatát, és tetszik, hogy külön be volt csomagolva egy megegyező külsejű papírdobozba

Amit tud: a csomagolása egyszerű, de tetszetős. Nem túl nagy, így kis helyen is elfér, és nem is túl nehéz. A tubus fejre állítható :), jól záródik, túlságosan is jól, annyira, hogy alig bírtam kinyitni, szóval a pakoláshoz való hozzájutás minden alkalommal egy kisebb harcba fullad..., néha ő győz (=letörik a körmöm), de néha én.
Látványosan összehúzza/eltünteti a pórusokat, ez az eredmény leginkább az orromon volt szembetűnő. A hatása sajnos nem tartósa (a rendszeres használatával talán ez kiküszöbölhető), fokozatosan ugyan, de viszontláttam a tág pórusaimat, igaz nem olyan mennyiségben, mint a pakolás használata előtt. Én heti kétszer-háromszor alkalmazom, és elég tetszetős munkát végez.
Szépen mattit, de nem szárít, mint az Eveline SOS Pure Control , tapintásra sima érzést hagy maga után a bőrön.
Az illata meglepően kellemes, kicsit tartottam tőle, hogy az agyag miatt valami rettenet szaga lesz, de nem.
A krémnek nagyon jó az állaga illetve a tapintása, jól kenhető, hamar szárad, de kényelemesen el lehet dolgozni. Pozitívum, hogy tényleg kevés is elég belőle.
Nem irritált, nem csípte, bizsergette a bőröm.

Egy kis érdekesség a szalicilsavról:
A szalicilsav fontos összetevője számos bőrápolószernek és kozmetikumoknak. Akne, psoriasis, bőrkeményedés, tyúkszem, keratosis pilaris és szemölcsök kezelésére használják. Gyorsítja az epidermis hámlását, így a faggyúmirigyek nem tömődnek el, és gyorsabban képződik új bőr. Ezért számos korpásodás ellen készített sampon alkotórésze is. A szalicilsav lázcsillapító és gyulladáscsökkentő hatását 1763 óta ismerik.
forrás: wikipédia

Összességében: bejön.

Lelőhely: avon (75 ml).

Újravásárolnám: igen.




Nincsenek megjegyzések: