Alverde vadrózsás tisztítótej

Drogériák sajátmárkás termékeit még nem próbáltam, de ezt nagyon dicsérték, és mivel kifogytam szinte mindenből, hát kipróbáltam, és milyen jól tettem.

Ezt ígéri: a vadrózsa-, makadámia-, jojobaolaj visszazsírósító hatásának köszönhetően ápolja a bőrt és megakadályozza a nedvességvesztést. Nem tartalmaz szintetikus tartósítószert, illatanyagot, ásványi olaj alapú, és állati eredetű összetevőket (kivéve méhviasz). 

Amiért szeretem: szimpatikus csomagolás, alacsony ár. Száraz és érzékeny bőrre egyaránt használható. 

Amit tud: szépen megtisztítja a bőrt a szennyedződéstől, és a sminktől is. Nem szárítja, irritálja a bőröm, sőt olyan mintha valami feszesítő krémet tettem volna fel. 

Összességében: kellemes csalódás.

Lelőhely: dm (700-800 Ft/ 150 ml)

Nincsenek megjegyzések: