Beyonce - Listen (Dreamgirls)


Hallgasd itt bent a szívem dalát
Elkezdem, de befejezni nem tudom
Hallgasd, a mélyről jövő hangot
Csak a kezdet, hogy enyhet nyerjek
Ó, itt az idő, hogy meghalljam álmaimat
Nem lököd őket félre, és nem lesznke a tieid, csak mert nem figyelsz
Hallgasd
Egyedül állok a válaszútnál
Nem vagyok otthon az otthonomban

És folyton próbáltam elmondani, mi bánt
Tudnod kellett volna
Ó, többé nem hiszek neked
Te nem tudod mit érzek
Több vagyok, mint a teremtményed
A tőled kapott hangot követtem

De rá kell lelnem a sajátomra
Figyelned kellett volna
Itt van belül a régi én
Akiől azt hittem már nem él
Oly régen volt
Ó, kikiáltom, és hallatszanak az álmaim
Nem lököd őket félre, vagy mi rosszabb nem lesznek a tieid
Csak mert nem figyelsz rám
Hallgasd
Egyedül állok a válaszútnál
Nem vagyok otthon az otthonomban
És folyton próbáltam elmondani, mi bánt
Tudnod kellett volna
Ó, többé nem hiszek neked
Te nem tudod mit érzek
Több vagyok, mint a teremtményed
A tőled kapott hangot követtem
De rá kell lelnem a sajátomra
Nem tudom hova tartozom, de továbbállok
Ha te nem
Ha te nem hallgatod
Hallgasd
A szívemben lévő dalt
Egy dallamot mit elkezdek és be is fejezek
Ó, többé nem hiszek neked
Te nem tudod mit érzek
Több vagyok mint a teremtményed
A tőled kapott hangot követtem
De rá kellett lelnem a sajátomra
A sajátomra

Nincsenek megjegyzések: