4 nap krónikája (majdnem) címszavakban

- a dokim kb. 2 éve ugyanazt a gyógyszert írja fel, ez így most esett le, amikor birka módjára megvettem (igaz, jobb később, mint soha) - nagyon hülye én
- ünnepek előtt-között-után az orvosok 80%-a szabadságon van - ójeeeee
- az egyik gyógyszerem pszichotikus tüneteket okoz..., 2 nap után elkezdtem magamban beszélni (ami elég vicces, mikor dumálok, dumálok magamnak, majd rákérdezek saját magamtól, hogy mi a jó fenéért beszélek magamhoz) - frankó
- HP módjára viselkedtem (ezt is a gyógyszer számlájára írtam, pedig....) - hajajjjjjj
- minden alkalommal sikerül lenyelnem a gargarisma chloroformil-t (magyarul toroköblítő:) - egy élmény
- sms dömping..., valami okból mindenki most talál meg, amikor egy fillér sincs a telefonomon - murphy
- szülőatyám újévi sms-t pötyögött, amit azzal zárt, hogy: "keresztnév és családja" (még jó, hogy a családja negyede 600km-re odább van) - szénné röhögtem magam
- kedvenc gösser citromos sör, félédes vörösbor, no meg az elmaradhatatlan pezsgő HELYETT, maximum a cola lájt a megengedett - nyüssz
- és egy pozitív csalódás: 2010 első napján 7kor fel/kitámolygok kukát kihúzni, de megelőztek - talán jól indul az év?

Nincsenek megjegyzések: