Tegyük fel...2. rész

Szeretem ezeket a "Küld tovább játékokat!" Sokat elárulnak, olyan dolgokat, melyeket nap, mint nap evidensnek veszel, bele sem gondolsz, hogy: "igen, ez, AZ"; a legleg...
Nekem valahogy, mindig újdonságot jelentenek a válaszok, mintha, minden válasszal egy csiga-lépéssel közelebb jutnék önmagamhoz.
Hasonlít az előzőre, valahol mégis más. .., szóval tegyük fel...


1. Nevezz meg egy olyan énekest, vagy zenekart, akit szeretsz!
2. A kérdésekre válaszolj az énekes/zenekar számaiból.
3. 6 embernek dobd tovább a pöttyöst!


- Férfi vagy, vagy nő?
Kitárom szárnyamat,
Ami fontos, a földön maradt.
Hülye kis dallamok,
Belül még gyermek vagyok.


-Írj magadról!
Lehetnék érzékeny,

De nem vagyok féltékeny
Az őrület lázában
Zenével túlélem
Már nem is emlékszem
Régen elengedtem
Hangokkal bélyegeztem
Énekkel lélegzem.


- Hogyan írnád le előző kapcsolatodat?
A hangod hallom, ha zúg a szél

Mondd, hol maradsz, ha a csend kísér
Elsuttognám minden titkomat
Vágyom rád, oly messze vagy.


- Milyen a jelenlegi kapcsolatod?
Veled már nem beszélek úgy, mint mással

Egy vallomással tartozom neked
Mosolyod meg nem szűnhet
Megszerettelek.


- Most hol lennél szívesen?
El szeretnék szökni, lelépni végre

Mutasd meg kérlek, merre a világ vége!


- Mit gondolsz a szeretetről?
Egyre gyorsabb dolgok jönnek

Megváltoztatni nem tudom
Néha félek a szép emlékek taván
Léket kap majd csónakom
Egy kártyavár hiába áll
Mire észbe kapsz, egy szellő elvitte már.


- Mit kérnél, ha egy kívánságod volna?
Fáradtan mosolygok az égre,

Ma reggel köddé vált egy rémes látomás.
Elnémult minden emlék végre,
Valahol még rám is várhat végállomás.

Nincsenek megjegyzések: