Rimmel Sexy Curves szempillaspirál


Ezt ígéri: érzékien dús hatást, és akár 70% göndörebb pillákat.
Egyedülálló, kizárólagos csavart keféjének köszönhetően, maximálisan lehet vele göndöríteni a szempillákat és tökéletesen elválasztja őket egymástól. Kollagénnel, fehérjékkel, vitaminokkal és kondicionálókkal gazdagított szempillaspirál, melyek erősítik, javítják és növelik a szempillák göndörségét akár 16 órán keresztül. Szemész által tesztelt.

.Amiért szeretem: ez az a termék, amiért majd megvesztem. Imádom a színét, a formáját, a mintáját, a különleges, rugalmas, műanyag keféjét; tulajdonképpen ezek miatt szerettem volna egy ilyet..., egyszerűen gyönyörű.
.
Amit tud: Lenyűgöző külalakú spirál, jó kézbe venni. Könnyű vele dolgozni, ugyanakkor fokozatosan és többször át kell festeni a pillákat A szempillák könnyűek, és puhák maradnak, nem nehezednek el tőle, nem érezni, hogy rajtam van. 
A pillák nem ragadnak össze, az applikátor remekül szétválasztja. A speciális hullámos fej ugyan szépen dúsít, és hosszít, de ne várjon tőle senki túlságosan drámai hatást. A flexibilis gumi fejnek köszönhetően a szemzugban rejtőzködő pillákat is könnyűszerrel el lehet érni. A beígért göndörségből én semmit nem tapasztaltam.
Reggeli rohanáshoz nem a legideálisabb választás, ráérőseknek, de leginkább türelmeseknek ajánlom, akiknek van idejük kivárni, míg megszárad. Iszonyatosan lassan szárad, bő 5 perc után is elmaszatolódott a festék, és az ujj-teszten 10 perc után is alig ment át. Ez a rossz tulajdonsága sem elhanyagolható, de ami nálam kiverte a biztosítékot az az, hogy a festék a pillákon lesz csomós, kis festék-golyókat hagy hátra a legapróbb sietség jeleként. A festék sem nyerte el a tetszésemet, olyan, mintha be lenne száradva, túl tömény. Az illatát nem tudnám semmihez sem hasonlítani, elsőre kicsit furcsa, nem zavaróan fura, és hamar hozzá szoktam
.
Összességében: az impozáns külső elhanyagolható belsővel párosul. Kár érte, mert jó is lehetne, nagy csalódás volt, viszont ajándékba kaptam, így nem lehet egy szavam se...:)

Lelőhely: drogériák, hiperek…stb. (pontosan nem tudom, de olyan 2000-2300 Ft körül lehet az ára)

Up.: november 15-20., 1724 Ft, rossmann

Nincsenek megjegyzések: