Maybelline Colossal Volum'Express szempillaspirál


Ezt ígéri: 15x dúsabb, csomómentes szempillák, pillanatok alatt. Kollagénben és dúsító hatóanyagokban gazdag új összetétele maximálisan dús szempillákat eredményez. Szabadalmazott Colossal mega-keféje gyorsan és gazdagon vonja be a szempillákat a rendkívül dús hatásért egy mozdulattal, csomómentesen.

Amiért szeretem: színes, bohém, fiatalos külső.
.
Amit tud: a csomagolás szép, megnyerő, azonnal felkelti a figyelmet. A spirál formája engem, egy kövér, döglött gilisztára emlékeztet, nem jó érzés megfogni, dolgozni vele. A keféje hatalmas és sűrű, nehéz hozzászoknom ehhez a mérethez, nagyon zavaró, képtelen voltam/vagyok maszatolás nélkül felvinni a festéket. Az ujj-teszten átment, a festék gyorsan megszárad, ami ideális a reggeli rohanós, kapkodós időszakban.
Nem lett dús és ívelt tőle a pillám, de a hosszát gyönyörűen megnövelte, eddig nem találkoztam olyan spirállal, ami ilyen hosszúságot eredményezett volna. Csomómentes, viszont a szempilláim összeragadtak, fülpiszkával sikerült ugyan valamennyire szétválasztani, de nem az igazi. (mintha a festék is túl híg lenne.) Az illatával volt némi problémám, kissé büdös, és zavaró, viszont jó hír, hogy fokozatosan, de hozzá lehet szokni.
Eszméletlenül nehéz lemosni, rendesen megszenvedtem az eltávolításával.
.
Összességében: félig csalódás volt.

Lelőhely: drogériák, hiperek (kb 1500 Ft)

Nincsenek megjegyzések: