Balea rubin tusfurdő

Úgy döntöttem végigpróbálom az összes Balea terméket, akarom mondani tusfürdőt.

Ezt ígéri: Tüzes szenvedély, sugárzó aura - hagyja, hogy a Balea tusfürdő elragadja a drágakövek szikrázó világába! A Balea Rubin tusfürdő piros színe a tűz, az energia, a szerelem, és a szenvedély jelképe. Az inspiráló illat minden nap vitalitással ajándékozza meg. A hidratáló hatóanyagok hihetetlen puhaságot adnak bőrének. Kíméletességét bőrgyógyászati tesztek igazolják. Ph- bőrsemleges.

Ezért szeretem: erről ITT meg ITT is írtam. (egyébként a vörös flakon az, amin megakadt a szemem).

Amit tud: Limitált kiadás, (valószínűleg) 1-2 hónapig lesz forgalomban. A limitált kiadások azok, amelyekkel nem igazán lehet mellényúlni, legalábbis eddig ezt gondoltam. Ugyanazt tudja, mint a társai, jól tisztít, jól habzik, nem irritálja a bőröm, és gyönyörű piros színe van a lötyinek, ez az, amit nagyon kedvelek benne, szerelem. A színéről rögtön Dexter/vér kombinációra asszociáltam, aztán meg a konyakos meggyre. Az illatát képtelen vagyok beazonosítani, a drogériában még kellemesnek éreztem, de fürdés közben, erős ellenszenvet váltott ki belőlem…, aztán rájöttem, hogy miért is van ez: a karácsonyra emlékeztet az illata…, nagyon, (ezzel elvágta magát).

Összességében: semmi probléma nincs vele, de az illata miatt részemről kiesett a pixisből.

Lelőhely: dm (249 Ft/300 ml)

Hát nem gyönyörű????

Nincsenek megjegyzések: