Újdonságok

Itt is van a második kör: van, amit kaptam, nyertem, van, amit vettem, a lényeg a lényeg, hogy mindnek örülök.:)
 
Ő ajándék volt, nálam egyértelműen a nyár sláger-terméke. Imádom, ami fura, inkább a fanyar, kesernyés illatokat részesítem előnyben, nyáron pedig a citrusos illatokat, de ez..., első szaglásra levett a lábamról, már a negyedét "elfogyasztottam".
Az illata lehetne tartósabb, ez alapján, én azt mondom, kicsit túl van árazva, mégis úgy vonz, mint legyet a légypapír, szóval Escada Cherry in the Air

Nálam a szemfestéklemosó hiánycikknek számít, sokfélét kipróbáltam már, de az igazit nem találtam meg. A Müller-ben most minden Bourjois arctisztító 20% kedvezménnyel kapható, szóval landolt is a kosárban egy. Még nem próbáltam ki, de nagy reményeket fűzők hozzá. Kétfázisú változatban is kapható, mégis a simát választottam, anno a Balea kétfázisú lemosójától bedurrant a szemem, és most nincs vízálló szempillaspirálom.
200 ml és 950 ft-ba került akciósan (összehasonlításképpen: a Gerovital Plant szemfestéklemosó, amit most használok, 100 ml és 500 ft volt Dm-es 50%-os kuponnal, eredetileg 1000 ft a 100 ml).


A Syoss balzsamot a Shopline-ról rendeltem, 500 ml és 735 ft volt, azt ígéri, hogy simítja és egyenesíti a kezelhetetlen és száraz hajat. Eddig egyszer használtam és azt kell mondanom: nem rossz, sőt.
Az én hajam vastag szálú és igen száraz, amire rátesz még egy lapáttal a gyógyszeres samponom illetve a napsütés. Szépen rendbetette a hajam, bár el bírna viselni egy pakolást, de kíváncsi voltam, hogy önmagában mit tud, nem bántam meg, hogy megvettem. Az illata kellemes, a hajban minimálisan érezni, és adott egy kis fényt a tincseimnek.

A Vichy Normaderm Hyaluspot egy hatalmas kérdőjel..., egyelőre. Azért is örültem neki, mert mostanában kirügyeztem, de amióta hozzám került ez a termék, mintha a pattanások beijedtek volna, és az összes eltűnt. Nem vicc, tényleg :), szóval tallonban van, egyébként 15 ml, és nagyon, nagyon, nagyon kíváncsi vagyok a hatására. (ha próbáltátok érdekelne a véleményetek)
 
A nyár elmaradhatatlan kelléke az 50 faktoros naptej, eddig Garnier-t használtam, de ez a La Roche-Posay is tökéletes. Az árát nem nevezném barátinak, de ez az, amin nem szoktam sporólni, ráadásul kifogtam egy akciót is, így 1000 ft-al kevesebbe került (egy tipp: ez a gyerek változat egészségpénztáros kártyára is megvásárolható).

Felváltva használok tusfürdőt és szappant, ami a szappanokat illeti nagyjából mindegy, hogy milyen, egy a lényeg, az illata jó legyen. Az abszolút kedvenc a Dove uborkás változata, a Yamuna-t anyutól nyúltam le, imádom az illatát visszafogott és kellemes, szívesen szagolgatnám egész nap.

És végül, nyertem egy Aquolina testpermetet pacsuli-citrus illatban, ami hurrá, mert imádom a testpermeteket, nagyon nehéz volt választani az illatok közül, a citrus a kedvencem, így rá esett a választás.
ITT található róla bővebben infó, de majd én is írok róla.

Ti miket szereztetek be mostanában?

Nincsenek megjegyzések: