SALE vol.2.

Nem tudom, hogy idén én vásárolok megfontoltabban (nem, kizárt:), vagy csak nem bukkanok rá azokat a dolgokat, amelyek minden szempontból (ár, minőség, anyagösszetétel) elnyernék a tetszésemet. A Mango-n kívül, nagyon szeretem a Pimkie-t és a Stradivarius-t, de a nagy nyári SALE során semmi sem került ezekből az üzletekből a kívánságlistámra, (illetve kinéztem egy táskát a Stradivarius-ban, amiből az üzletben természetesen egy darabot sem találtam), és előben sem szeretettem bele semmibe.
Persze azért beszereztem egy-két szükséges és nem annyira szükséges darabot, ezek kivétel nélkül a Mango-ból és a Zara-ból jöttek.
 
Végre találtam olyan farmert, ami egyenes szárú, igazi kihívás ilyenre bukkani. Sötétkéknek jobban örültem volna..., viszont csak kettő darab volt belőle, pont az én méretemben.

 
 
 
Szintén Mango, 2395 forint volt (azért ez igen jó ár egy nadrágért), 100% pamut, jó minőségű, kellemes tapintású az anyaga. Még soha nem volt ilyen világos színű nadrágom, elvileg kapható pirosban és sötétkékben is, én csak vele találkoztam, és csak az Allee-ban. Kis méret már nem volt belőle, egy 38-ast láttam a többi 40-44-es volt.
 
 
 
Az ide nyár sem telhet el maxiruha nélkül, 3-4 darab is felkerült a kívánságlistámra, rá teljesen véletlenül bukkantam a Zara-ban, ez az egy L-es darab volt. Iszonyat koszos volt, és a pántjából be is kellett venni, ezek miatt is jártam be az összes budapesti Zara-t, hátha találok kisebbet/tisztábbat, végül csak ennél az igen megviselt darabnál kötöttem ki. Úgy voltam vele, hogy visszamegyek érte, ha ott lesz, hazahozom, és bőszen imádkozom, hogy kijöjjenek belőle a foltok...
Szerencsére sikerült megtisztítani a cipőnyomoktól meg a többi kosztól. Szellős darab, az anyaga ellenben elég kényes. :/
Engem baromira tud bosszantani, amikor alapozófoltos, szakadt, vagy szimplán koszos darabbal találkozom, főleg, ha az az egy darab van a keresett méretből. Sosem értettem, hogy lehet ennyire brutális módon bánni ruhadarabokkal, persze, előfordulnak véletlen balesetek, de miért nem lehet egy ruhát kulturáltan, óvatosan felpróbálni...? Egyébként a Zara-ban találkoztam a legtöbb szakadt, foltos, koszos, alapozós darabbal.
 
 
Ilyen:
(jobban örültem volna ennek a korall színnek, de maradt az ekrü, vagy valami hozzá hasonló szín)


Facebook-on már írtam a CCC cipőboltról, a Deichmann és a Humanic keverékének tűnik, széles választékkal. A drágább bőrcipőkön keresztül az olcsó(bb) szintetikus cipőkig minden kapható itt. Méretügyileg főleg a nagylábúaknak kedveznek, kis méret csak elvétve, adott modellből egy-egy darab akad. Táskákat is forgalmaznak, egész szép darabokat láttam.
Most mindenre 30% kedvezményt adnak, így került ez a cipő 2935 forintba (eredetileg 4190 Ft). Szerintem ennyit bőven megért, bízom benne, hogy bírni fogja a gyűrődést, jó mindőségűnek tűnik.
Ismeritek a CCC-t? Vásároltatok már itt?

 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin

Nincsenek megjegyzések: