Elfogytak 4

Jó pár dolog elfogyott, szinte mindenről volt hosszabb litánia, ezeket linkelem, két termékről pedig nemsokára lesz. Ebből a csoportból semmi sem fog hiányozni, kivéve a naptejet, amiből már megvan az utánpótlás.


Szeretem a Balea tusfürdőket, azon túl, hogy rengeteg illatban kaphatóak, az áruk is igen kedvező. Egy ideje csak őket használtam, mostanra telítődtem velük.
Az állandó kedvenc a limette & alove vera-s krémtusfürdő : citrusbolond vagyok, így nem tudom megunni, számtalanszor újravásároltam.
A többi limitált kiadás: a cseresznye és mandula ill. a füge és csokoládéillatú kicsit csalódás volt. Egy-két használat után zavaróvá vált az illatuk, felhabosítva borzasztóan műnek hatott (pedig én vagyok az, aki szereti a mű illatokat:), valahogy nem jött át a flakon kibontása utáni illatcsoda.
Ellenben a brazil mango és a hawaii pineapple igazi szerelem, mindkettő nyári darab, egzotikus és frissítő, nekem a mangos lett a kedvencem.

Balea Mango és Aloe Vera sampon: ez a második flakonom belőle, a gyógyszeres samponom mellé kerestem egy illatos társat, ami nem szárít. Nekem ő tökéletesen megfelel, csak a hajvégekre használom, amolyan kiegészítésként. Nagyon szeretem az illatát, azt meg főleg, hogy nem szárítja szana-szét a hajam, mint más szilikonmentes sampon. Folyós, nehezen habzik, és valamivel több kell belőle, mint egy normál samponból. Jól tisztít, nem szárít, puha lesz tőle a haj. Az ára baráti: olyan 370 forint.

Kallos tejproteines hajpakolás: rengeteg jót olvastam róla, és mivel az ára sem volt túl magas, beruháztam a legkisebb kiszerelésbe. Nem szerettem az illatát, és a végeredménytől sem voltam elájulva, ha túl sokat pakoltam a hajamra, nehéznek és zsírosnak éreztem, ha keveset, akkor semmi hatása nem volt. Amolyan tetszik is, meg nem is terméknek éreztem végig a használata során. Mire a tégely aljára értem teljesen megszokta a hajam, száraz és spröd volt, bármennyit is kentem rá. Nagyon akartam szeretni, de nem venném újra, sokkal jobban bevált a Syoss pakolása.

Avon Clearskin pórustisztító agyagos arcpakolás: az első pár használat után úgy nézett ki, hogy rábukkantam egy újabb 'kedvenc' termékre, aztán sehogy sem akart elfogyni. Máig nem értem, miért jutott erre a sorsra, mert finom az illata, jó az állaga, nem szárít, és a végeredménnyel is meg voltam elégedve, valahogy mégse fogyott, nem szívesen használtam, e miatt nem is venném újra.

Avon Planet Spa afrikai shea vajas láb-és könyökápoló krém AHA-savval: kávéfüggő lévén imádtam az illatát, tejeskávé illat, nyammm, egyetlen hátránya volt ennek az illatnak, hogy egyfolytában kívántam a kávét :). Egyéb 'jót' nem tudok róla mondani, egy zsíros réteget vont a bekent felületre, amit nagyon sokáig lehetett érezni. Tégelyes, tehát tunkolni kellett a krémből, ami nem a szívem csücske, de mivel ajándék volt, egy szavam se lehet. Csak 75 ml, mégis nehezen fogyott el, a végén lepasszoltam Pasinak, de ő is csak ímmel-ámmal használta a könyökére. Nem venném újra, nekem nem vált be.

Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit krémes arclemosó: ismét egy termék, ami az illatával vett le a lábamról. Szépen tisztít, de lehetne ez jobb is, imádtam a pumpás kiszerelést, és azt, hogy nem szárítja teljesen szét az arcom. Kinéztem az utódját, így most nem venném újra, de egy teljesen korrekt termék.
Garnier Essentials frissítő szemfestéklemosó: pozítivum: nem irritált, nem csípte a szemem, nem hagyott zsíros utóérzetet. Negatívum: reggelente sötét csíkokkal ébredtem a szemem alatt. A vízálló spirállal nem tudott mit kezdeni, de még a simával is meggyűlt a baja. Nem szerettem meg, pedig a véleményeket olvasva, sok embernek bevált... Ami a szemfestéklemosókat illeti, igen magasak az elvárásaim, ez pedig az első körben elvérzett.

Himalaya Herbals szemfestéklemosó: pár napon belül írni fogok róla hosszabban. Előljáróban annyit: nem fogom újravenni, csípte a szemem...

La Roche-Posay Anthelios XL napozótej az érzékeny bőrre: róla szintén jön teszt. A második flakont fogyasztom. Nagy kiszerelés (300 ml), magas védelem (SPF 50+), hatékony, kellemes illat jellemzi, szeretem.

 
Follow on Bloglovin

2 megjegyzés:

Unknown írta...

A tusfürdők közül próbáltam már a Lime-aloe vera, fügés-csokis, hawaii-s és brazil mangós változatot is, de a kedvenc nálam is a aloe vera-s volt.
A Kallos pakolások közül én a Placentásat használom, már a második kis tégelyt használtam el. A többit nem próbáltam, de ha nem zavar az elsőre fura illata akkor szerintem érdemes kipróbálni, mert az én hajvégeimet szépen rendbe tette és pihe-puha lett tőle a hajam:)

beautiful.lie írta...

:D

Köszi:), ha elfogy a mostani pakolásom, azt hiszem ki fogom próbálni.