Premier Outlets Center - Mango/Triumph


Nagyjából azóta szeretnék eljutni a Premier Outlets Centerbe, amióta megépült. Idén nyáron megtörtént a csoda, sikerült feltérképezni a helyet, ugyan nem erre számítottam, de évente egyszer-kétszer (talán) érdemes kilátogatni ide. Megközelíthetőség szempontjából nincs eldugott helyen, könnyen oda lehet találni, mégis nagyon kiesik.
Össz-vissz két üzlet érdekelt, de az nagyon. Természetesen a Mango, ami a kedvencem (bár soha nem vásárolok itt teljes áron) és  a Triumph. Sok helyen olvastam, hogy teljesen kihalt a hely, ehhez képest elég sok ember megfordult itt szombaton. Az üzletek nem voltak dugig, kényelmesen lehetett nézelődni, kivéve a Mango-t, itt voltak a legtöbben, a próbafülkéknél és a kasszánál is sor állt. Ruhákban nagyon erős a felhozatal, ahogy nadrágokban is, ami a többi ruhadarabot illet, hááát..., szerintem szerencse és () időzítés kérdése. Méretügyileg meglepően széles a választék.
Én főleg egyszerű, fehér pamutingeket akartam beszerezni, ezekből kb. 3 fazont találtam, és őszíntén szólva nem nyerték el a tetszésemet.
A próbafülkék kicsik és rosszul megvilágítottak, érdemes jól átnézni minden vásárlásra kerülő ruhadarabot..., (a poszt végén kiderül, hogy miért).

Ez a farmer a tavalyi kívánságlistám egyik szereplője volt, akkor 4995 forintra csökkentették az árát (12995 forintról indult, durva nem?), amit sokaltam, most 2795 forint volt. Elég vastag anyagú, őszi-téli darab.

 

 
 
Inkább a sötét ruhadarabokat részesítem előnyben, farmerben meg főleg, ez mégis megtetszett, brutál cuppanos darab. Szintén 12995 forintról indult, az outletben 3995 forint volt (a sima Mango üzletben 5995 forint lett volna).
 


Ezt az egyetlen inget sikerült beszerezni, nem pamut, de lenge, szellős darab, elől rövidebb, hátul hosszabb szabású. Imádom ezt a színt, bár eredetileg a fehér változatát néztem ki, abból már nem volt a méretemben. Ez 6995 forintról indult, és 1995 forintba került.
 

 
 
Szintén egy kívánságlistás darab, és tudom, hogy a bagoly már lejárt lemez, de számomra nem, én odavagyok értük. :) Ez a pamut póló 3995 forintról indult, az outletben 1495 forinton állt meg az ára (amúgy 1995 forint lett volna).
 
 
Vannak dolgok az életemben (ahogy szerintem mindenkiében), amire hajlandó vagyok többet áldozni, az egyik ilyen dolog a Triumph. A jelmondatom, bár nem tartom magam sznob-márkafüggőnek: "Csak a Triumph!" Ezen nincs mit ragozni, szeretem, jó minőségű, tartós darabokat lehet náluk beszerezni, az árak nem barátiak, de egy-egy akció során megéri átbogarászni a készletüket.
Egy igen kedvelt darabra sikerült rábukkani, pót-darabként vettem, mutogatni nem mutogatnám :), de egy tavalyi Shape Sensation modellről van szó, amit eredetileg 10000 forintért vesztegettek, itt viszont 2700 forintba került. Kis méret bőven akad itt, viszont nagy(obb)ra bukkanni kész csoda.
 
 
(Árakat főleg azért írtam, hogy mindenki eldönthesse, megéri-e ide kilátogatni, ha még nem járt itt, mert nekem megérte, még úgy is, hogy utólag ért egy kis bosszúság. A baglyos póló ujját ugyanis egy 5 centis részen "elfelejtették" megvarrni..., ezt csak itthon, vasalás közben vettem észre...)
 

2 megjegyzés:

hkorinna írta...

A nadrágok nagyon tetszenek, szerintem jó vétel volt minden darab! :) Én még a megnyitás környékén jártam utoljára, sajnos nagyon kiesik nekem.. :/

beautiful.lie írta...

Köszi:) Nekem is kiesik, de azt hiszem a téli-nyári nagy leárazások során "útba fogom ejteni".
Lehet online is rendelni (http://www.mangooutlet.com/HU/outlet), 8000ft felett ingyenes a szállitás..., mondjuk, ami a weblapon tetszik, nem biztos, hogy élőben is fog.