Májusi kedvencek


A törekvéseim ellenére, legutóbb februárban rukkoltam elő havi kedvences bejegyzéssel, nos, ha nem is rendszeresen, alkalmanként elő fog fordulni ilyen poszt.

A Zara táska amióta hazahoztam nem akar leszakadni rólam, májusban pedig mégjobban ragaszkodtam hozzá, mint eddig bármikor.

A L'oral Nutri-Gold tápláló szemkörnyékápoló a Glamour-napok egyik szerzeménye szintén belopta magát a szívembe. Előljáróban annyit írnék róla, hogy szuperul hidratálja, táplálja a szemkörnyéki bőrt. Bővebben csak huzamos használt után nyilatkoznék.

A Himalaya Herbals Öregedésgátló kézkrém ugyan téli favorit, de azután, hogy hozzánk került A Dög (=kutya):), az állandó kézmosás miatt folyton ki van száradva a kezem. Ezzel a problémával ilyen mértékben csak a hideg hónapokban szembesültem, most viszont valami brutál módon száraz a bőröm. Átmeneti tűzoltásnak szuper ez a termék, hosszú távon más alternatíva után kell néznem.
A kézkrém 50 ml, tehát a kiszerelés mérete tökéletes ahhoz, hogy az ember magával hurcolássza.

Alverde szemöldökformázó gél: leginkább a praktikussága miatt szeretem. Olyan, mint egy szempillaspirál, úgy is műkődik: tartalmaz egy kis kefét, amivel átfésülhetjük a szemöldököt, és egy színezett gélt, ami színt és tartást ad. Két árnyalatban kapható.

Calvin Klein - Eternity - Summer parfüm: könnyed, fanyar illat, tökéletes ebben az időben.

Vaddisznósörte hajkefe: rengeteg jó dolgot írnak erről a hajkeféről, én elsősorban azért szeretem, mert ellazít, kellemes érzés végigkefélni vele a hajam, könnyű vele kibontani a hajat, nem tépi, húzza és a haj sem száll tőle.
Többféle alakú és méretű kapható, az enyém dm-es, de a rossmann-ban is meg tudjátok venni.

Néhány pozitívum, amiért megéri ilyen kefét vásárolni:
- Tisztán tartják a hajat.. Ha mikroszkóp alatt megvizsgáljuk őket, akkor azt látjuk, hogy a vaddisznó sörte felülete olyan mint a halpikkelyeké. Így összegyűjtik a koszt, a szennyeződéseket és a felesleges zsírt.
- A vaddisznó sörte stimulálja a fejbőrt és az ott található vörösvérsejteket – ez természetes úton serkenti a hajnövekedést.
- A sörtével történő fésülködés serkenti a fejbőrben keletkező természetes olajok (faggyú) kibocsátását, és ezeket egyenletesen eloszlatja a hajon. Ezáltal a haj fantasztikusan élettelivé és ragyogóvá válik, sőt ily módon a hajvégek töredezését is megelőzhetjük. (forrás: ITT)

Pimkie fülbevaló: rengeteg bedugós fülbevalóm van, mégis ehhez nyúltam a legtöbbször.
 
Jodi Picoult: Vezeklés c. könyve: letehetelen.



Zene:
Ed Sheeran - I See Fire (Kygo Remix)
- nálam folyamatos ismétlésen volt májusban -

 
 
Inna - Cola Song (feat. J Balvin)
- ciki vagy nem ciki, de a Döggel iszonyat jókat táncoltunk erre a számra, olyan cukin emelgette a tappancsait, hogy majd megzabáltam - 
 

Nincsenek megjegyzések: