Mango szerelemtáskák

Sosem voltam egy nagy táska-fan, bár szeretem őket, utálok egyikből a másikba pakolni, rendszerint kifelejtek az adott táskából valamit, amire feltétlenül szükségem lenne. Az utóbbi időben főleg a Zara táskái lopták be magukat a szívembe, illetve idén nyáron a Mango is felsorakoztatott pár tetszetős darabot. Igyekszem olyan darabokat beszerezni, amelyek strapabíróak, időtállóak és jó minőségűek. A komfort zónámból rendszerint nem mozdulok ki, most is pakolós példányokat szemeltem ki.
Az inditex boltok kívételével szinte már minden üzlet megkezdte az akciózás, így a Mango is. A táskáik esetében az ár 50% alá ritkán szokott menni, ha nagyon vágyott termékről van szó, a vásárlással nem érdemes várni.
 
Továbbra is keresem a tökéletes nyári táskát, ezt a darabot nagy valószínűséggel be fogom szerezni, hatalmas és könnyűnek tűnik, ugyanakkor színeiben is passzol a "nyárhoz" :), egy valamit nem díjazok rajta: pattental záródik :(, de esetenként strandtáskaként is funkcionálhat.

Képek alapján ez a két fekete táska az, ami még tetszik. Olyat szeretnék, amelynek a rövid vállpántja elég nagy ahhoz, hogy télen a hatalmas kabátom felett kényelmesen tudjam hordani. Ezeknek a daraboknak az eredeti ára 10 ezer forint fölött van, na most, márka ide, mínőség oda, én nem szívesen adok ki ennyi pénzt egy táskáért (na jó, talán a Zara táskák esetében szoktam kívételt tenni):), ezért is szeretem a leárazásokat (= 16 ezer forintos táskát be tudok szerezni 8 ezerért).





Ezekben az üzletek kezdték meg az akciózást: H&M, New Yorker, Mango, Reserved, Pimkie, Tally Weijl, Camaieu, Takko, Promod, Triumph, Marks&Spencer, C&A, Orsay.

Nincsenek megjegyzések: