Mangooutlet.com - online shopping



Szeretem a Mango márkát, (továbbra is) egy esküvőre rendeltem online ruhát tőlük, ami persze a későn leadott rendelés miatt, az esküvő napjáig nem érkezett meg, csak most, körülbelül fél órája. A szállítás most 5 munkanap volt + a hétvége. ITT írtam részletesebben a mangooutlet.com oldalróll, de szívesen segítek, ha nem találjátok a kérdésetekre a választ.:)
Elégedett vagyok a ruhával, a szállítással (bár lehetett volna gyorsabb), viszont csalódott vagyok, részemről ez egy nyálcsorgatós darab volt, régóta szemeztem vele, de nem lett jó a méret. Visszaküldeni nem látom értelmét, és nem gyakran csinálok ilyet, nem is szeretek ezen a felületen hirdetni, de eladásra kínálom ezt a csupa flitter ruhát.
Ha érdekel Titeket írjatok!
(S-es, de egy kisebb M-es méretre is jó, a dereka gumis, mély dekoltázzsal és még mélyebb hátkivágással rendelkezik, igazi party darab)



Nincsenek megjegyzések: