Lélekbonbon

2013 sem lesz az én évem, és ilyenkor kell valami apróság, ami kicsit helyreráz. Szeretek olvasni, szeretem a könyveket, és főleg szeretem birtokolni őket. Őket a Könyvudvarból (Múzeum körúton) szereztem be, ha még nem ismeritek a helyet, érdemes benézni hozzájuk, nagyon nagyon olcsók, 790 forint volt darabjuk.

Igazi bögremán vagyok, ő itt az új kedvenc, minden szempontból imádom:)

Pénteken és szombaton a Pimkie amolyan végkiárusítást tartott, minden piros címkés darab 1500 forintba került. Igazából csak nézelődni mentem, eszembe sem volt vásárolni, a választék is szegényes volt, de végül találtam két igen tetszetős nadrágot, az egyik sajnos kicsinek bizonyult, de ez, a képen látható darab pont jó lett. Képtelen voltam lekapni az eredeti színét, mindegyik képen más és más lett a végeredmény, de zöld, méghozzá méregzöld.

Nincsenek megjegyzések: