New Yorker, Rossmann, DM kör

Szeretem a sálakat, de őszíntén szólva az esetek többségében nem vagyok hajlandó ezreket kiadni egy 'semmi kis anyagdarabért'. Ezért is jó, néha egy kört futni a New Yorkerben, őket 290 ft/ darabáron szereztem be. Az eredeti árukat nem tudom, kidobtam az árcédulákat, de olyan kétezer forintra tippelem őket...
A Vörösmarty téren lévő üzletben rengeteg volt belőlük, rajtuk kívül néhány öv is 290 forintba került. Az első kettő körsál, a koponyás pedig sima. 


Ők a rossmann-ból jöttek, az örök-kedvenc Nivea testápolóm.:) Nekik, illetve az áruknak különösen örültem, mert pont most fogytam ki belőle, 400 ml, és 750 forintba került. Új csomagolást kapnak, gondolom ezért árazták le őket ennyire.
Rajtuk kívül anyunak is vettem egy szintén 400 ml Dove testápolót mindössze 650 forintért :D.

Ti találkoztatok már 250 forintos ékszer akcióval a rossmann-ban? Nos, én eddig még nem.

Dm kör: kifogytam a szemfesték lemosóból is, szóval ez amolyan 'muszáj' vásárlás volt. Sokat vaciláltam, hogy milyen lemosót szerezzek be, végül ennél a Himalaya-nal döntöttem. Előljáróban annyit róla: mellényúltam, ismét. Nem kedvelem, csípi a szemem, ezen kívül a vízálló spirálommal nem tud mit kezdeni...
A Syoss hajpakolás a Kallos-t hivatott pótolni, az akciós kosárkában bukkantam rá, még nem próbáltam, de nagyon kíváncsi vagyok rá.

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Jaj, nagyon tetszenek a sálak főleg 290-ért:) Ma én is jó vásárt csináltam a New Yorkerben: vettem egy hosszított, karcsúsított tavaszi kabátot 1490ft-ért aminek 9000ft volt az eredeti ára. De sálakat abszolút nem láttam...

beautiful.lie írta...

Hű, ez tényleg nagyon jó vétel volt :). Ilyenkor, én hetente többször is benézek, hátha..., bár
ilyen mennyiségben+választékban még nem találkoztam 290-es sálakkal.

The Makeup Maven írta...

DOVE lotion is my favorite lotion. It works wonders! I love your blog! Specially the photos because they are so detailed and clear, I can really understand about your post. I followed you on GFC and liked your FB page! Maybe you can come by mine too and maybe follow each other? :) Thank you for this post! I can't wait to read more of your posts. More power to you!

XOXO
Your new follower,
www.MusingsofaMakeupMaven.com