Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit krémes arclemosó


Ezt ígéri: Mindennapos használatra a tiszta, friss és egészségesen ragyogó arcbőrért. A frissítő gél mélyen a pórusokba hatolva tisztít, kellemes grapefruit illata pedig élénkítően hat érzékszerveinkre. Nem mitesszerképző.

Ezért szeretem: az illata...ommm :)

Amit tud: Eredetileg nem az enyém ez a termék, úgy voltam vele, hogy csak 'lopkodni' fogok belőle, hogy mégis milyen/mit tud, de már az első használat után beláttam, hogy képteken leszek/vagyok megálljt parancsolni magamnak, szóval azóta rendszeresen használom :).
Pumpás darab, én ezeket kifejezetten kedvelem, parktikus, higiénikus és a használata is kényelmesebb, ráadásul a feje elfordításra zárul.
Az állaga kicsit zselés, kicsit krémes, nem túl tömény, nem is túl folyékony, pont megfelelő.
Nagyon szépen tisztít, én csak esténkén, leginkább zuhanyzás közben használom, lehozza a szennyeződést és a sminket (!) is. Ezen nagyon meglepődtem, nálam általában a zuhanyzással/fürdéssel kezdődik a sminkeltávolítás első fázisa, de amióta használom ezt a lemosót, döbbenet, de szinte semmi alapozó nem marad a vattakorongon az igazi sminklemosóm használata után.
Nagyjából egy-fél pumpálásnyi elég az arcomra, nekem a habzása megfelelő, kellemes használni, nagyon puhává és simává varázsolja az arcbőrt. Nem irritál, nem húzódik tőle a bőröm, nem mondanám, hogy szárít, viszont a használata után 'kívánja' a bőröm a hidratálást.
Az illatát nagyon megszerettem, na jó, teljesen oda vagyok érte, és bár a grapefruittal, mint gyümölccsel nem szeretjük egymást, ez mégis tetszik, frissítő enyhén citrusos, uniszex illat, és viszonylag sokáig érezni.

Összességében: szeretem
Lelőhely: drogériák, hiperek (1150 ft/ 200 ml akciósan vettem, szerintem érdemes kivárni valamilyen akciót, hisz gyakran leárazzák. Az eredeti ára nagyjából 1500 forint körül mozog.)
Újravásárolnám: már kinéztem az utódját, de ettől függetlenül újravásárolnám.


Nincsenek megjegyzések: