Avon hajvégápoló szérum


Ezt ígéri: Segít kisimítani a száraz hajvégeket és táplálni a hajat, puhábbá, selymesebbé és fényesebbé varázsolva azt.
Minden hajtípusra.
Ezért szeretem: -

Amit tud: Jó ideje használom és várom a csodát, mindhiába. Nem tudom hova tenni ezt a hajvégápolót, jót és rosszat egyaránt tudok mondani róla, de sokkal több a negatívum, mint a pozitívum..., mondhatni csalódás.
A csomagolása teljesen rendben van, igényes, szép zöld, ami az egyik kedvencem. :)
A pumpás adagolója praktikus, nagyjából 2-3 pumpálásnyi adag elég a hajvégeimre, ez nem tűnik olyan soknak, mégis azt vettem észre, hogy baromi gyorsan fogy.
Az állaga eléggé folyékony, olajos, személy szerint díjaznám, ha valamivel sűrűbb lenne a folyadék.
Az illata szuper, elég sokáig érezni, kedvemre való. :)
Hajmosás után a törölközőszáraz hajba szoktam belemasszírozni, ilyenkor olyan jó tapizni a hajam, jó érzetet kelt, kellemes a tapintása, de hajszárítás után nem érezem puhának a hajvégeket, sőt durvának, száraznak tűnik, ha  pedig túl sokat használok belőle, akkor szárítás után zsírosnak, nehéznek hat.
Nem látom a hatását, sem puha, sem csillogó nem lett tőle a hajam. Töredezettség témában nem tudok véleményt mondani róla, mivel nem rég lett drasztikusan megkurtítva a hajam, így egyelőre még nem töredezett.

Összességében: közömbös, ártani nem árt(hat).

Lelőhely: avon (749 ft/ 30 ml). Akciósan rendeltem, az ára katalógusonként változó, eredetileg 1300 forintba (?) kerül, no, szerintem ennyit nem ér meg.

Újravásárolnám: amíg nem találok jobbat/árban megfelelőt addig igen.


Nincsenek megjegyzések: