Kallos tejproteines hajpakolás

Ezt ígéri: A tejproteineknek köszönhetően kiválóan alkalmas bármely típusú haj ápolására. A hajat fénylővé és puhává teszi. Különösen alkalmas igénybevett (elvékonyodott, szőkített, dauerolt) haj ápolására.

Ezért szeretem: ár-érték arány.

Amit tud: A csomagolása egyszerű, nem hívogat, hogy 'vegyééél meg!' Tégelyes, tunkolni kell, ezt én annyira nem preferálom, de kibírom. Ami nem tetszett benne, az az, hogy miután lecsavartam a tetejét a tégely nem volt lefóliázva, ergo bárki felbonthatta, belenyúlkálhatott, ezt a negatívumot picit ellensúlyozta az, hogy teljesen tele volt.
Az állagát nem tudom mihez hasonlítani, elég tömény, nem csöpög össze-vissza, zsíros állagúnak mondanám.
Minden hajmosás alkalmával használom, kezdetben hajmosás után a törölközőszáraz hajvégekbe (a fejbőrömmel való érintkezését szigorúan kerülöm) szoktam egy jó nagy adagot belemasszírozni, és nagyjából 10 perc után alaposan kiöblíteni. Öblítés alatt/közben finom, pihe-puha tapintása van a hajamnak, de hajszárítás után állandóan száraznak érzem. Nagyon fura, mert másnapra ez elmúlik és kellemes tapintású lesz a haj.
Kipróbáltam pakolásként is, bekentem vele a hajvégeket és 15-30 pecrcre (attól függően mennyire vagyok türelmes:) törölközőbe csavartam, utána alaposan kiöblítettem, és megmostam a szokásos samponokkal. Valószínűleg ennél az alkalmazásnál maradok, mert így hajszárítás után sem éreztem száraznak a hajam.
Az illata émelyítő, nem kedvelem túlzottan, pedig azok táborát népesítem, akik szeretik a "" illatokat, de ez valahogy túl sokk. Sokáig érezni a hajban, de szerencsére mosás után nem annyira töményen, mint a tégelyben.
Az első pár használat után, csupán annyit tapasztaltam, hogy a hajam nem szállt tőle, nem lett sem ragyogóbb, sem fényesebb. A további használat során sem lett tőle fényes a haj, az viszont jó, hogy végre nem száraz, a hajvégek pedig puhák.

Összességében: ártani nem árthat.

Lelőhely: fodrászkellékes, eurós boltok ( 320 ft/ 275 ml)

Újravásárolnám: igen.


Nincsenek megjegyzések: