SALE vol.5.

Pimkie: régóta a kedvenc üzleteim közé tartozik, ezen a nyáron pedig sikerült egy-két igazán jó dolgot kifogni. A júliusban vásárolt fekete inget nagyon megszerettem, egyszerű, de tökéletes darab: 100% pamut, nem tapad rám, jól szellőzik, úgyhogy amikor megláttam a zöld párját (végül) lecsaptam rá. Már csak a fehér változat kellene :).
Trikókból ugye sosem elég, főleg, ha 500 forintért vesztegetik.
 

Egy ideje nézegettem a kék színű balerinákat, a H&M-ben láttam egy tetszetős, elől flitteres darabot a gyerekosztályon, nagyjából hasonló árban, épp csak méretemben nem volt :/ Ezt csak poénból vittem magammal a próbafülkébe, mondván, hogy 'úgyis leesik a lábamról', aztán én lepődtem meg a legjobban, mikor ez nem következett be. Tökéletesen illik a kék blézeremhez. :)
 


New Yorker: a csíkos trikót már régebben kinéztem, aztán amikor leárazták 1490-re erősen filóztam rajta, de végül visszatettem, és milyen jól tettem, most csak 890 forintba került, szintén 100% pamut (ez a pamut dolog, azt hiszem kezd a mániámmá válni...), hosszított fazon, és a mi a legjobb benne, hogy nem cuppan az emberre. 
A fehér darab, az pont olyan, mint a zöld társa, ez ugyan nem volt akciós, de lassan két hete kajtatok egy kis méretű, felirat-csillám-flitter mentes fehér, tapadós darab után, (persze ilyenkor holtbiztos, hogy csak az nem jön velem szemben valamelyik üzletben, amit keresek - murphy) elszakadt a cérna, lecsaptam az elsőre, ami a kezem ügyébe akadt.

Ékszereket rég nem vettem, őszintén szólva úgy megszoktam a 250-es C&A és Orsay ékszer-akciókat, hogy nem is nagyon akaródzik ennél többet kiadni bizsukra (de ahogy elnézem, ezek most el fognak maradni...)
Tally Weijl: számomra teljesen közömbös, mind a márka, mind az üzlet, azt hiszem, még soha semmit nem vettem itt, nem 'érzem a magaménak'.
Ezt a két karkötőt úgy túrtam ki az ékszerhalom alól, ennyit megért (300 ft), ésss lehet állítani a 'hosszán', ergo nem esik le a csuklómról, juhééé. :)

 Eredeti ára:

A nyaklánc nagyon megtetszett, viszont magamon már annyira nem tetszik, valószínűleg át fogom egy kicsit alakítani..., szintén 300 forint volt (másodszorra árazták le, ezt is).


Eredetileg:



4 megjegyzés:

Nóra írta...

nagyon jókat sikerült zsákmányolni :)

LittleMucli írta...

New Yorkeres felsők nagyon megérik annyiért,én holnapra tervezem a látogatást,edzeni kellene 1-2 új top.

beautiful.lie írta...

Igen, örülök is magamnak :))

beautiful.lie írta...

A NY-ben most rengeteg felsőt lehet 890-ért kapni, szerintem érdemes benézni.