A tökéletes szemfesték lemosó nyomában

Ti megtaláltátok a tökéletes terméket?
Mert én egyelőre nem... Mivel gyakran könnyezik a szemem, illetve sokat nyúlkálok az arcomhoz (tudom, nem kéne, rossz szokás...), így szinte csak vízálló spirált használok, amit a nap végén nem egyszerű leimádkozni.
Nem vagyok a dörzsölés híve, főleg ha a szemkörnyékről van szó, de néha egyszerűen muszáj, ha teljesen le akarom szedni a sminket.
Az aktuális lemosómmal (Bioderma Sensibio H2O) sokat küzdöttem, míg rá nem bukkantam erre a videóra, és erre a remek kis módszerre. Igaz, így sem távolítja el maradéktalanul a festék, de valamivel könyedebb megoldást kínál.
Hogy milyen a jó lemosó (számomra)? A jó lemosó maradéktalanul leszedi a sminket, a szennyeződést és mindezt természetesen kíméletesen. Szeretnék végre egy olyan terméket találni, amit elégendő csak átsimítani (többször persze, ne legyünk telhetetlenek:)) és hipp-hopp, lejön a vízálló spriál (remélem mindez nem csak álom), és nem kell erősen dörgölni.

Én ezeket próbáltam: (egyikre sem mondhatom, hogy maradéktalanul megfeleltek, valami miatt egyikük sem az igazi)

Krémes lemosók: ezeket szeretem a legkevésbé, bárhogy ügyeskedtem, szinte minden alkalommal sikerült belemennie a szemembe, és borzasztóan csípett, állandóan az az érzésem, hogy csak beletunkolja a koszt a bőrbe, a pórusokba.
A Nivea sminklemosó gél-krém, kezdetben bevállni látszott, aztán egyre inkább kiütköztek a hibái, csípte a szemem, és a legkevésbé sem volt hatékony.

Kétfázisú lemosók: eddig ezek váltak be a legjobban. Szeretem őket, de most valamiért a bőrőm nem tudja elviselni (talán a nagy hőség miatt, nem tudom), de kipirosodott, kiütött tőle a szem alatti finom bőr..., a Balea kétfázisú lemosójáról van szó. (ami fura, mert ez a második flakonom, és ennek is már az alján vagyok, nem is értem, azt hittem ez lesz AZ igazi)
Jó pár éve kipróbáltam a Garnier 2in1 lemosóját is, ezt mostanában nem láttam a boltok polcain, de anno azért is váltottam, mert nem teljesített maradéktalanul, és borzasztóan megemelték az árát is.

Olajmentes, frissitő, ápoló, nyugató lemosók: nem túl hatékonyak, ilyen fajtából jelenleg a Bioderma Sensibio H2O micella oldatot használom. Szerintem botrányos, már ami a szemről való sminklemosást illeti, más téren egy remek darab. Nem a szemsmink eltávolítása a fő profilja, de az árát nézve, ez egy reális elvárás lenne.
Szárnysegédnek most beszereztem a Garnier Essentials frissítő szemfestéklemosóját (jön majd róla teszt).

Gél állagú lemosók: ilyen típusú termékhez még nem volt szerencsém, nem is tudom elképzelni, hogy ez, hogyan műkődhet. Ti próbáltatok már ilyet? Milyen?
Kettő ilyen termékkel találkozotam:
- Corin de Farme szemfestéklemosó gél: a rossmann-ban láttam, legalasó polcokon kell keresni, emlékeim szerint (nagyjából) 1300 forintba kerül.
- Helia-D szemsminklemosó gél: nagyjából 1000 forint.

Lemosó kendők: szintén nem a kedvenceim, de utazáshoz tökéletesek. Most a L'oreal Revitalift arctisztító kendőjét használom ilyen célra. Az illata intenzív, a kendők lehetnének valamivel nedvesebbek is, de tűzoltásra megfelelő. (lesz részletes bejegyzés is róla)

Házi prakikák: extraszűz olívaolaj..., ha nincs kéznél semmi más, bevethető, meglepően szépen teljesít, aki nem szeretei az olajos (utó)érzést felejtese el, nekem ugyan nincs vele különösebb bajom, de ez még nekem is túl sok(k) volt.

Ti mire esküsztök? Mi az ami bevált?


Nincsenek megjegyzések: