Elfogytak 2


Szépen, lassan ürül a 'kencés-polc', de még így is rengeteg felhalmozott/nem használt termékem van. Nem vettem fölösleges dolgokat, csak azt amire tényleg szükségem volt, nem is olyan rossz dolog ez a kence-stop.
Mindegyik termékről írtam külön, részletes bejegyzést, úgyhogy most csak egy összegzés formájában lesz róluk szó.

Alterra sampon fénytelen hajra: őszíntén szólva én semmilyen változást nem vettem észre, mondjuk, csak a hajvégekre használtam. Két dolog miatt szeretem: illat, natúrkozmetikum.
Pozitívum még, hogy nem zsírosodik tőle olyan hamar a haj, ergo kitolja a hajmosást.
Egy alkalommal, mivel siettem, elhagytam a szokásos gyógyszeres samponomat, és ezzel mostam meg a fejbőrőm is, hát másnapra úgy viszketettem tőle, hogy legszívesebben megskalpoltam volna magam... Szóval nem, nem vásárolnám újra.

Balea Lovely Raspberry tusfürdő: élvezet volt használni, imádtam az illatát és a színét is, bármikor újravásárolnám.

Nivea Happy Time tusfürdő: állandó kedvenc.

Nivea Lemon & Oil tusfürdő: szerettem az illatát, szintén kedvenc termék. Az illata friss, kellemesen citrusos (láv):), szépen habzik, jól tisztít, nem szárít.

Nivea bőrfeszesítő testápoló: melléfogás. Utáltam, és alig vártam, hogy végre elfogyjon. A krém túlságosan folyékony, hidratálni ugyan hidratál, de ezen kívül semmilyen hatása sincs, és még drága is, nem venném újra.

Nivea Visage Q10 ránctalanító arctisztító tej: egy másik nagy csalódás. Nem tisztít, szinte megfulladt tőle/alatta a bőrőm, a hatása nulla. Örülök, hogy elfogyott.

L'oréal Triple Active élénkítő tonik: és tényleg élénkít, pont ezért és a szolid illatáért lett a kedvencem, ez is felkerült az 'újravásárolnám' listámra.

Avon Naturals 2 in 1 sampon és balzsam: többet soha Avon Naturals sampon. Ez volt a harmadik naturals samponom, de többet nem kérek belőle. Leginkább az ára és az illata vonzott, de még egyszer nem dőlök be. Sprőd, száraz lett tőle a hajam.

Rimmel Sexy Curves szempillaspirál: jó ideje (nagyjából 3 éve...) a polcon porosodik, egy hétig ha használtam, azt hiszem ideje kidobni, hatalmas csalódást okozott. Nagyon tetszett a csomagolása, a keféje, de a festék használhatatlan volt, nem tudom, hogy én kaptam rossz példányt vagy tényleg ilyen 'száraz', no mindegy, a lényeg, hogy (számomra) nem éri meg az árát.

Nincsenek megjegyzések: