Bioderma Sensibio H2O micella oldat

Ezt ígéri: Tisztító és nyugtató sminklemosó, egyenletesen tisztítja a bőrt és távolítja el a sminket az arcról. Illatanyag-mentes. Érzékeny bőrre.
Limitált kiadás.
Ezért szeretem: hatékony

Amit tud: Még tavaly nyertem, borzasztóan örültem neki, mert pont lecsúsztam ezekről a limitál darabokról. 
A csomagolás egyszerű, pattintós darab, szeretem, mert átlátszó, ezáltal praktikus. 
Az illata, bár a csomagolás szerint illatanyag-mentes (szerintem meg érezni valamit)  szolid, szinte nincs is, az állaga vizes Nem irritál, nem szárít, nem csípi a szemem, nincs olajos utóérzet, az arcról könnyedén leszedi a sminket, a mindennapi koszt, viszont a szempillaspirállal megküzd (a vízállóval még inkább), akárhányszor törlöm át vele a szemem, nem szedi le maradéktalanul, reggelre is maradnak még nyomai. 
Szépen tisztít, felfrissíti a bőrt, az eddigi legjobb lemosó, amivel találkoztam. Használat után, olyan, mintha semmi mást nem kívánna a bőröm, tökéletesen elvan ezzel a lemosóval. Sajnos nagyon gyorsan fogy, és az (eredeti) ára nem túl baráti.

Összességében: elégedett vagyok vele

Lelőhely: gyógyszertár (akciósan 500 ft/ 100 ml)

Újravásárolnám: akciósan igen, mert az akciós árát megéri. A www.biodermapatika.hu oldalt érdemes kukkolni.

Nincsenek megjegyzések: