Nivea Happy Time testápló

Ezt ígéri: a bambusztejjel és tejproteinekkel gazdagított testápoló erősítheti a normál-száraz bőr természetes védekező funkcióját. A narancsvirág lágy illata a frissen ápoltság érzését nyújtja egész napon át. Hidratáló formulája belülről segítheti a bőr természetes nedvességtartalmának fenntartását a hosszan tartó puhaságért. Bőrbarát összetétele bőrgyógyászatilag igazolt.

Ezért szeretem: a tökéletes illata miatt.

Amit tud: nekem ez a kedvenc testápolóm, mindig visszatérek hozzá. A téli és a késő őszi időszakot leszámítva ezt használom, szeretem, mert kézkrémként is jól funkcionál. A pumpás verziót részesítem előnyben, számomra ez praktikus és higiénikus, és a a krém adagolása is tökéletes. Tetszik a csomagolása, az a tipikus nivea, jól kézre áll.
A krém állaga könnyű, nem túl sűrű, gyorsan felszívódik, jól hidratál, nem hagy maga után zsíros érzetet.
Az illatát imádom, kellemes és friss, nem tolakodó és sokáig érezni.
Irritációt nem okozott.

Összességében: számomra tökéletes.

Lelőhely: dm, rossmann, auchan, tesco, müller (akciósan olyan 1000-1100 forint között van az ára, amúgy, azt hiszem 1400 forintba kerül, 400 ml)

Újravásárolnám: igen (negyedszerre vettem újra)


Nincsenek megjegyzések: