Nivea ápoló arctonik

Ezt ígéri: egész napra biztosítja a száraz és érzékeny arcbőr puhaságát, megtartva a bőr természetes hidratáltságát. Alkoholmentes. Mandula- és körömvirág-olaj tartalmával gyengéden tisztítja a bőrt, anélkül, hogy kiszárítaná. Eltávolítja a szennyeződést és a smink maradványait. Nyugtatja és hidratálja az arcbőrt. Bőrgyógyászok által tesztelt.  

Ezért szeretem: mert fejre állítható (?) 

Amit tud: a csomagolása tipikus nivea csomagolás, egyszerű és letisztult, átlátszó, jól záródik. 
Nem szárítja a bőröm, nincs utána csípős érzés, nem húzódik tőle a bőr. Szépen eltávolítja a szennyeződést, nem irritál. 
Nem tudok rá rosszat mondani, az egyetlen bajom az illatával van, kezdetben nagyon szerettem, aztán egyre jobban megutáltam, most már ott tartok, hogy alig bírom elviselni. Leváltottam, illetve mással helyettesítettem, a L'Oreal Triple Active élénkítő tonikjával, most vettem elő újra, hogy akkor 'csakazértis' elfogyasztom, nagyjából egy adag van még az alján, szóval juhéééé. 

Összességében: egy jó termék, az illata miatt nálam kiesett a pixisből. 

Lelőhely: rossmann, dm, tesco...stb (anno 1000 ft/ 200 ml) 

Újravásárolnám: nem

Nincsenek megjegyzések: