Cadeavera Vital 35+ ránctalanító Q 10 szérum

Ezt ígéri: Koreai ginseng-kivonat és Q 10 koenzim tartalmú revitalizáló és nyugtató hatású szérum speciális pipettával. Különösen alkalmas a nedvességben szegény bőr számára, rendszeres használata mellett az apróbb ráncok kisimulnak, és a bőr optimálisan hidratálttá válik. A Q 10 koenzim támogatja a bőr engergiaellátását és véd a szabad gyökök káros hatásaival szemben. Az bőr vitalizáltnak és egyenletesnek hat.
Koreai ginseng-kivonat: a revitalizáló tulajdonsággal rendelkező ázsiai  gyökérkivonat segíti a kollagénképződést, sejtméregtelenítő és bőrirritációcsökkentő hatással rendelkezik.
A Q 10 koenzim: véd a napfény okozta korai bőröregedéstől, sejtaktiváló hatású és védelmet biztosít a szabad gyökök káros hatásai ellen.
Müller sajátmárkás termék. 

Ezért szeretem: remek ár.

Amit tud: a ráncok ellen kerestem valamit, és ezen akadt meg a szemem, elsősorban a baráti ára miatt, másrészt ránctalanító szérummal még nem volt dolgom, gondoltam kipróbálom. A csomagolása igényes és praktikus, mert egy átlátszó üvegcsében található a sárgás kissé zselés állagú anyag. Csavaros darab, pipetta segítségével lehet felvinni a szérumot a bőrre, én ennek nem igen látom az előnyét, minden alkalommal sokkal többet sikerül a bőrömre vinni, mint kellene. A bőrön egy réteget képez, (nagyon fura érzés) mint valami maszk (de lehet, hogy ez csak a felvitt mennyiség miatt van), kirántja a bőrt, ugyanakkor egy ideig ragad is. Nagyjából 15 perc- fél óra alatt múlik el ez a maszk-érzés. Őszintén szólva én semmiféle javulást nem vettem észre, hidratáló hatást főleg nem.
Az illata valami borzalom, nagyon erős és viszonylag tartós, elég nehezen viselem, fogalmam sincs, hogyan fogom elhasználni...

Összességében: nem tudom értékelni, borzasztóan viszolygok az illatától, de megelőzésként a termék beválhat.

Lelőhely: müller (akciósan 995 ft/ 30 ml, alapjáraton azt hiszem 1200 forintba kerül)

Újravásárolnám: nem.





Nincsenek megjegyzések: