L'Oreal Infallible alapozó

Ezt ígéri: ellenáll a fáradtság jeleinek.Hosszantartó hatás.
  • Segít megelőzni a bőrhibák és karikák
  • Segít megőrizni az arcszín frissességét és ragyogását.
  • Szabályozza a bőr csillogását.
Ezért szeretem: összhatás.

Amit tud: nem egy új alapozó, én novemberben vettem, azóta használom. A 120 vanilla árnyalat (sárgás) az enyém, nem akarok hülyeséget mondani, de azt hiszem, hogy ez a legvilágosabb árnyalat. 
A csomagolása elegáns, átlátszó, a piros szín ellenére, nekem nagyon tetszik, sajnos nem műanyag, hanem üveg, aminek, kétbalkezes lévén annyira nem örülök. Az adagolója pumpás, amit én kifejezetten szeretek, praktikus és higiénikus. 
Állagra jó, kicsit sűrűbb alapozó, viszonylag hamar szárad, de szépen és könnyen el lehet dolgozni. Egyenletesen és remekül fed, nincs maszkhatás, nem fénylik át.
Az illatát nem tudom mihez hasonlítani, de nagyon tetszik, sejtelmes és nagyon finom.
16 órán keresztül még nem volt az arcomon, szerintem ennyit nem is bír ki, de úgy hat órát igen.

Összességében: elégedett vagyok vele.

Lelőhely: rossmann, müller, dm (4000-5000 forint / 30 ml)

Újravásárolnám: ha nem találok jobbat, akkor igen.




Ilyen:

Nincsenek megjegyzések: