Nivea Visage Q10 ránctalanító arctisztító tej

Ezt ígéri: Megduplázott Q10-koenzimmel hatékonyan, de kíméletesen távolítja el a sminket és a szennyeződéseket, miközben csökkenti a szarkalábak megjelenését.
Bőrgyógyászok és szemorvosok által tesztelt.

Ezért szeretem: -

Amit tud: szeretem a Nivea-t, rengeteg terméküket kipróbáltam, amelyek közül jó pár beépült a mindennapi életembe. Kedvelem a csomagolásukat, mindegyik letisztult, jól záródó darab..., olyan Nivea-sak :).
Ez az arctisztító tej, nem győzött meg 100%-an, minimum 4 darab vattakorong kell, hogy tiszta legyen az arcom, de még így is olyan érzés, mintha fulladozna tőle/alatta a bőröm.
Mivel a használati utasítás szerint körkörös mozdulatokkal kell  a bőrbe masszírozni,  az a kényszerképzetem, hogy csak még jobban belepaszírozom a bőrömbe a sminket/koszt.
A mindennapi szennyeződéssel igen, de a sminkkel (szerintem) már nem illetve alig bánik el. 
Lényegében a ránctalanító hatása (azaz az ígéret) miatt szereztem be, de ebből én semmit nem tapasztaltam.
Az illatát szeretem, kellemes, nem tolakodó, ezt is csak úgy tudnám jellemezni, hogy Nivea-s :).

Összességében: sokkal jobbra számítottam.

Lelőhely: dm, rossmann, müller tesco, auchan..., stb. (anno 1000 Ft/ 200 ml  volt)

Újravásárolnám: nem




Nincsenek megjegyzések: