Bourjois Healthy Mix korrektor

Ezt ígéri: Ragyogást fokozó, fáradtság elleni korrektor. Olajmentes. Dermatológiailag tesztelt. A sárgabarack a ragyogásért, a málna a mikro-keringést serkentéséért felel.

Ezért szeretem: hatékony.

Amit tud: ő is a Glamour-napok egyik 'áldozata', nem volt a listán, hirtelen felindulásból vettem meg (az ilyen vásárlásoknak sosincs jó végük...), azóta is dúl a szerelem köztünk.
Három árnyalatban kapható, én a legvilágosabbat (51) szereztem be, nekem ez tökéletes. Ez egy folyékony korrektor, tubusos darab, a csomagolása tökéletes, átlátszó, tehát praktikus, kicsi és szépséges. Az állaga sokkal sűrűbb, mint amit megszoktam.
Tartós, nem maszatolódik el, nem ül bele az apró ráncokba, és ami számomra a legfontosabb: gyönyörűen fed.
Nagyon könnyű, nem érezni, hogy rajtam van, selymes érzetet ad, és felvitel után kicsit olyan, mintha púderes lenne.
Az illata nagyon kellemes, nem túl tömény, leheletnyi-barack illatú.

Összességében: imádom, ilyen remek korrektorom még nem volt.

Lelőhely: müller, douglas (2000 Ft / 10 ml)

Újravásárolnám: igen


Nincsenek megjegyzések: