SALE :)

Jó pár éve listával indulok vásárolni, így a legtöbbször sikerül elkerülni a hirtelen felindulásból történő beszerzést.
Most a Mango-ból illetve a Stradivarius-ból néztem ki több dolgot, de a leárazások kezdetekor nem igen szoktam költekezni, mert a vágyott darabok árát, úgyis tovább fogják csökkenteni, de a beszerezett dolgokból az utolsó S-es méreteket hoztam el, szóval úgy gondoltam, ezúttal biztonsági játékos leszek, és nem várok. 
Egyébként botrány, mi folyik a mostani leárazások alkalmával, tömeg, kígyózó sor a próbafülkéknél/kasszáknál, szakadt/alapozó foltos darabok. Én eléggé immunis vagyok a tömegre, de ez most nekem is sok(K) volt egy kicsit. Egy ideig biztosan elkerülöm a plázákat/üzleteket.
A Stradivarius-ból 2 dolog kivételével mindent beszereztem, főleg ingeket néztem ki (nagyoooon várom már a nyarat), normális fotót képtelen voltam készíteni róluk, szóval, akit érdekelnek közelebbről is, a blog facebook oldalán linkeltem őket.

Az egyetlen meleg holmi egy poncsó. Régóta szemeztem velük, de valahogy egyik sem tetszett igazán, ezt viszont imádom.

A bedugós fülbevalók a Bershka-ból jöttek, 695 forintért.

Amit még szeretnék/ jól jönne, az a téli kabát. Kettőn akadt meg a szemem a Mango-ban:


És egy egyszerű, fekete, nagy pakolós táskára fáj még a fogam, ha esetleg tudtok lelőhelyet, nyugodtam megírhatjátok.:)
Ti vettetek valamit?

Nincsenek megjegyzések: