SIX, C&A sale

250 forintos ékszerdömping az üzletekben.:)
Nekem az Orsay és a C&A elég nagy csalódás volt ebből a szempontból, az Árkádban mindkét üzletben csupán egy állvány egyik fele volt akciós, a Six-ben főleg fülbevalók voltak, a zöme lógos darab...
Az Arénában az Orsay-ben ugyan az a helyzet, mint az Árkádban, a C&A-ban pedig még nem kezdték meg a 250-es akciózást (ez szombaton volt, szóval azóta változhatott a helyzet). Az itteni Six-be érdemes betérni, nem volt lefosztva, és elég nagy a választék is, (persze szinte képtelenség odaférni az akciós részhez...) én két ékszert vettem, de ahogy elléptem a kasszától, már meg is bántam. Ez az év sem lesz az én évem....

Az övek a C&A-ból jöttek, 310 forint volt darabja, azt hiszem ez a hülyének is megéri, de nekem biztosan:)

A beteges vonzalmam a pókok iránt nem múlik...

2 megjegyzés:

Ilus írta...

Szia! :)
Szép blog, gratulálok hozzá!

Szép ékszereket vettél, bár én utálom a pókokat, mégis szép kis darab.

Az első képen az a faleveles cucc az mi lenne? Mert nekem az nagyon tetszik! :)

Feliratkoztam rendszeres olvasónak is! :)

Csak így tovább! Remélem benézel hozzám!

http://fiatalosblog.blogspot.hu/

Iluss♥

beautiful.lie írta...

Szia, és köszi:)
Nyaklánc akar lenni, csak elég hülyén fotóztam.:)