A karácsony margójára

Nagyjából annyi karácsonyi hangulatom volt idén is, mint egy hangyának, vasárnap még fáért és díszekért rohangáltunk, gyorsan elegem is lett, és eldöntetett, idén sem lesz fa.
Azért a lakás kapott némi diszítést, és hétfő estére a fa kérdése is megoldott, ugyanis hozzámvágtak egy 90 cm-is műfenyőt, csak úgy, kedvességből. Szóval lett fa, lettek rá díszek, csak hangulat nem...
Örülök, hogy vége.




Az IKEA-ban elkezdődött a téli vásár, hááát, engem ez alkalommal sem sikerült lenyűgözni. Jó hír, hogy most az akciós árból lejön 10% az IKEA FAMILY tagoknak.

Készült forralt bor:

Sikerült mézi formát beszerezni:

Az új kedvenc teám:

Idén (is) sok mindenre vágytam, de amikor rákérdeztek, hogy konkrétan mik azok a dolgok, semmit sem tudtam kiemelni, valahogy vágytam is rájuk meg nem is, semmi olyan nincs, amire égető szükségem lenne, illetve egy valamivel lehetne mostanában 'felvidítani', azt meg nem lehet csak úgy előhúzni a kalapból..., sajnos. Szóval kaptam egy csomó édességet, meg pénzt, ami személytelen ajándék, de nekem tökéletesen megfelel.
Ezt a mécsestartót anyuék szomszédjától kaptam, és jupííí, bogyós gyümölcs illatú mécses is van benne.
 
Ésss nyertem egy választható könyvet is (bár a könyvespolc lassan összeomlik a sok könyv súlya alatt). *Nagyon örül!*
 
Nektek, hogy teltek az ünnepek?


Nincsenek megjegyzések: