Ziaja kakaóvajas testápoló

Ezt ígéri: Bőr lipo – regeneráló – OMEGA 3 + OMEGA 6 + E VITAMIN. Kiegészíti a lipidek hiányát, regenerálja a bőr természetes védőrendszerét, jelentősen javítja a bőrfelület rugalmasságát és puhaságát. A bőr érintését bársonyosság és puhává teszi. Bőrgyógyászatilag tesztelt. PH semleges. További infó a ziaja termékekről ITT.

Ezért szeretem: a lehengerlő illat, hatásos tartalommal párosul.

Amit tud: Tégelyes darab, és bár praktikus, mert látni a krém mennyiségét, és az utolsó cseppig ki lehet kotorni a tartalmát, én nem kedvelem ezt a megoldást, nem szeretek tunkolni benne, inkább a pumpás darabokat részesítem előnyben.
A csomagolása elég egyszerű, semmi flanc, ez a barna alapszín nagyon szép, szívesen elfogadnék valami hasonló színű körömlakkot. :) Jól záródik, a krémet sűrűnek mondanám, nem folyik-mászik ki a tégelyből, ugyanakkor könnyű. Közepesen gyorsan szívódik fel, és remekül hidratál.
Eszméletlenül finom illata van, imádom, néha legszívesebben végignyalnám magam :), néha karamell illatúnak érzem, néha pergelt cukor illatnak, néha pedig olyan illatot vélek (?) érezni, mint, amikor a vattacukrot készítik.
Amióta használom sokkal puhább és finomabb tapintású a bőröm, nem ütöttem ki tőle, nem okozott semmiféle gondot, a bőröm szereti, és én is.
Egyetlen negatívumot tudnék írni róla, mégpedig azt, hogy nem volt teljesen tele a tégely, ez látható a képen is, no de nem panaszkodom, mert igen jó áron jutottam hozzá.
A narancsolajos és a kakaóvajas csomag között vaciláltam, végül erre esett a választásom, mert ebben több minden volt, de nagy valószínűséggel a narancsolajos testápolót is ki fogom próbálni, mert ez bevált.

Összességében: szerelem lett első felindulásból, egy állandó társ lesz belőle.

Lelőhely: Dm-ben vettem összecsomagolva egy 500 ml tusfürdővel és egy 50 ml arckrémmel, 1299-ért. Azt hiszem a rossmann-ban, és talán az auchan-ban is kapható, olyan 1200 Ft körül van a 200 ml testápoló ára, de például a bookline drogéria részlegében is fellelhető.




Nincsenek megjegyzések: