Elfogytak 5



A téli időszakban rengeteg tusfürdőt halmozok fel, szeretem őket váltogatni, főleg a hangulatomtól függ, hogy épp melyikhez nyúlok, engem határozottan feldobnak a különböző színű, illatú, állagú tusfürdők.
 
Decemberben az Isana tusfürdők darabja három termék vásárlása esetén csak 199 forintba került. Szerintem a rossmann sajátmárkás tusija egy szinten van a Balea tusfürdőkkel, leszámítva, a flakon kidolgozottságát. A limitált kiadású téli darabot nagyon megszerettem, krémes állagú, remekül habzik, az illata fűszeres, amiben a fahéj az intenzív jegy.
A narancsvirág és joghurt tusfürdő: a citrusfüggőségem miatt került a kosárba, tetszett az illata, ami a bőrőn kicsit taszítóvá vált, szóval én habfürdőként használtam.
 
A Balea limitált kiadásai nem lettek a kedvenceim, nem úgy a Glücks Rausch fantázianevű, imádom, őt már újra is vásároltam, az állaga zselés, maga a tusfürdő pedig narancssárga színű, pont mint a flakon. :), az illata..., awww, egyszerűen frenetikus.


Avon hajvégápoló szérum: a remek illaton és csomagoláson kívül semmi pozítivumot nem tudok róla írni, közömbös volt, inkább nem, mint igen. Biztos, hogy nem fogom újravásárolni, örülök, hogy végre sikerült elhasználni.

Syoss hajpakolás: vele vesztettem el a Syoss-szüzességem, akciósan vettem a dm-ben. Szépen megszelidíti a rakoncátlan sörényemet, selmyes és puha tapinátsú lesz a hajam tőle, nem nehezíti, zsírosítja el a hajszálakat. Nekem bevállt, az egyik legjobb tulajdonsága, hogy nem szükséges hosszú perceken keresztül arra várni, hogy kifejtse hatását a hajon. Belemasszírozom a hajamba, várok egy-két percet és már öblíthetem is le.

Balea mangó és aloe vera sampon: nagyon szerettem ezt a darabot, de nagyjából a 3. flakon elfogyasztása után sprőd és száraz lett tőle a hajam, igazi szénaboglya effektus. Az ára kedvező, az illata remek, szilinkonmentes termékhez képest jól habzik, mégis muszáj volt váltani, nem fogom újravásárolni.
 
La Roche-Posay Toleriane arctisztító és sminkeltávolító tej: imádtam, szerelem volt, a legjobb arctiszító amivel eddig találkoztam. Egyvalami gátol meg abban, hogy egy kamionnyi mennyiséget halmozzak fel itthon belőle, mégpedig az ára: drága (persze relaítv, hogy kinek mi a drága, nekem az)
 
La Roche-Posay Effaclar habzó arctisztító gél zsíros és érzékeny bőrre: ő is hatalmas kedvenc, pedig semmilyen extra dolgot nem tud, mégis belopta magát a szívembe, a problémát szintén az ára jelenti...
 
Gerovital Plant kímélő sminklemosó szem- és ajakkörnyékre: azzal kezdeném, hogy nekem nagyon szimpatikus a márka kommunikációja a vásárlók felé, a facebook oldalukan gyakran indítanak különböző játékokat, illetve termékmintákat is lehet igényelni (bár azt nem tudom, hogy ez állandó dolog, vagy egy-egy új termék bevezetésekor). Én is éltem egy ilyen lehetőséggel, és meglepetésként ért, amikor 5-5 db termkékmintát találtam a borítékban. Azért valljuk be a legtöbb cég próbaképpen ennyit nem szokott küldeni. A hidratáló arckrémjüket, és a naptejüket próbáltam ki, engem mindkettő meggyőzőtt. Az illatuk kifejezetten tetszik, üde hatást kelt, nem tolakodó, kellően hidratál.
Pár szó a lemosóról: irreális elvárásaim vannak a sminklemosókkal szemben, ahhoz, hogy maximálisan elégedett legyek velük, nagyjából vasalni is tudniuk kell.
Ez a darab nem csíp, nem irritál, szépen leszedi a sminket, a vízálló spirállal viszont meg kell küzdenie rendesen. Az illata visszafogott, én szerettem. Gyorsan fogy.

Nivea Visage Expert Lift szépségápoló arclemosó tonik: alapjáraton elfogult vagyok/voltam a Nivea termékekkel, de mostanság tartózkodom a márka új termékeink kipróbálásától. nem lett a kedvencem ez a tonik sem. A csomagolása kellő távolságból kifinomultnak tűnik, közelről vizsgálva kiderül, hogy gagyi műanyag. Egy ideje azt vettem észre, hogy nehezen viselem, ha egy arcápolási termék agyon van illatosítva, a kedvenceim az illatmentes és/vagy visszafogott, friss illatú darabok. Nos ez a termék nem ilyen, intenzív és zavaró az illata...
A hatását tekintve: nem húzodott tőle az arcbőrőm, nem szárított túlzottan, mégsem fogom újravenni.

Essence körömhidratáló körömlakklemosó: szintén kedvenc darab. Körömlakklemosókkal nem szoktam kísérletezni, maradok a beváltnál, még ha nem is teljesít 100%-an.
Utálom a lemosó használat közbeni/utáni érzést, én csak frász-érzésnek hívom, képtelen vagyok körülírni, hogy mi is ez tulajdonképpen, de a hátamon is feláll a szőr tőle. Ő a kivétel, illetve a papajás változata.

Clinique All About Eyes Rich szemránckrém: a kedvenc krémem. Krémes "nehéz" krém:), iszonyatosan jól hidratálja a szemkörnyéki bőrt, valamint a sötét karikákat, a duzzanatot is csökkenti. Most egy kis szünetet tartok a használatában, úgy vettem észre, hogy hozzászokott a bőröm, már nem olyan látványos a hatása, mint anno.
Nem egy olcsó krém, én általában a Glamour-napokon szoktam beszerezni a Müller-ben.
 
Clinique Repairwer Laser Focus alapozó: ezt írják róla: "15-ös fényvédő faktorral, közepes fedés, természetes hatás. Hibátlanná teszi a bőrt, azonnal és hosszútávon elsimítja a ráncokat és vonalakat, miközben meg is előzi az öregedés látható jeleinek kialakulását. Elfedi a tökéletlenségeket, gyönyörűvé, hibátlanná teszi a bőrt."
Vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban, leginkább a nem venném újra kategória felé hajlom. Az árához képes sokkal, de sokkal többet vártam tőle.
A ráncokat nem simítja ki, gyorsan kopik, olyan 4-5 órát bír ki. A színválaszték elég nagy, még én is találtam a börőmhöz passzoló árnyalatot. Leginkább az állaga tetszett, kémes, egy igazán jó hidratálókrémhez tudnám hasonlítani, nem csillog és nem is matt a finishe, egészséges, üde arcbőrt varázsol.
A fedése nem rossz, de lehetne jobb is, elvileg nem szabadna beülnie a kisebb ráncokban, nálam azonban előfordult, sajnos nem győzött meg.

Nincsenek megjegyzések: