2014 csalódásai



Yves Rocher Anti-Dandruff samponjával régóta szemeztem, végül idén a nagy akciók során úgy gondoltam itt az ideje kipróbálni. Túlságosan nagy elvárásaim voltak vele szemben, aminek hatalmas csalódás lett a vége. Parabénmentes, szilikonmentes, ráadásul bio gazdálkodásból származó sarkantyúvirág kivonatot tartalmaz.
Az illatával sajnos nem vagyok kibékülve, én kifejezetten büdösnek érzem.
Mivel a fejbőröm viszketésre hajlamos, érzékeny kétszer is meggondolom új samponok kipróbálását, szerencsére nem viszkettem tőle, és az első használat alkalmával szépen letisztította a fejbőrt. A további alkalmazás során viszont semmiféle pozítivum nem történ, fokozatosan vesztett a hatékonyságából, részlegesen sem távolította el a korpát, ellenben kellemesebb tapintású és puha lett tőle a hajam. (200 ml/ 660 ft)
 
A Stradivarius pénztárcát hirtelen felindulásból vettem meg, megtetszett, nagynak tűnt, elhoztam, jól pofára estem vele. A fél életem a pénztárcámban hordom: befizetett csekkeken keresztül, a különféle kártyákon, személyi iratokon át, a kuponokig mindenféle dolog megtalálható a tárcámban. Nos ebbe még az irataim sem férnek el, hiába van benne külön kis irattartó/kártyatartó rekesz.
Csak a legszükségesebb dolgokat pakoltam át, azon nyomban szétpattant a zipzár..., ez az a pénztárca amibe csak és kizárólag pénz tárolható, így semmi probléma nincs vele...

 
Lady Gaga Fame parfümjét jó vételnek véltem, de ő sem lesz a kedvencem. Nem szeretem a celebparfümöket, nem is érekelnek, de ez a fekete lötyi megfogott, azért valljuk be, elég extrém. Kellmes nappali illata van, hétköznapinak mondanám, szerintem ez az az illat, ami mindenkinek 'jól áll'. Kifújáskor nagyon tömény, intenzív, de igazából a tartóssággal vannak gondjaim. Borzasztó hamar elillan, pár óra múlva semmit nem érezni a parfümből, mintha be sem fújtam volna magam.
A dizájn szép, de a legkevésbé sem praktikus, borzasztóan utálom a kupakját, nehezen jön le és folyton megbököm magam vele.

Nincsenek megjegyzések: