Yves Rocher kattanás

Kicsit megszaladt velem a ló, legalábbis ami az Yves Rocher termékeket illeti..., ezek egy része ajándék volt, a többit vettem, ennek ellenére még érzem a belső késztetést, ami az üvölti, hogy: "Még, még, mééég...!"
 
Balról-jobbra:

Mini szappan - kókusz 50 g

Málna hab- és tusfürdő - 50 ml

Vadszeder hab-és tusfürdő - 400 ml - bogyós gyümölcs függőként ez szinte kötelező volt.:)

Mexikói zöld citrom tusfürdő - 200 ml - a Jardins du Monde tusfürdők most 10% kedvezménnyel kaphatóak! A Kaliforniai mandula és Braziliai kávé illatút szeretném még megkaparintani (nagyon:)


Vanília testápoló - 400 ml

Zabtej kézkrém - 200 ml


Korpásodás elleni sampon - 200 ml - a samponok nagy része most 20% kedvezménnyel kapható, nekem már régóta fájt a fogam erre a darabra, de halogattam a beszerzését.
 
Az első benyomás: évek óta (talán ezért sem olyan hatékony már) gyógyszeres sampont használok, ez volt az egyetlen termék, amely képes volt megfékezni a korpát. Minden samponttól, amit kipróbáltam, iszonyat módon bekorpásodtam, illetve annyira viszketett a fejbőröm, hogy legszívesebben megskalpotam volna magam. 
Érthető módon kicsit félve próbáltam ki ezt a sampont. Az illatát nem mondanám kellemesnek, az elején eléggé irritált az illat, amit semmihez sem tudnék hasonlítani, de hajszárítás után egyáltalán nem érezhető. Szuperul habzik, az én száraz, vastagszálú hajam szépen hidratálja, ettől függetlenül el tudna viselni egy pakolást. Aminek a legeslegjobban örültem, az az, hogy egyáltalán nem viszkettem a sampontól, és gyönyörűen megtisztítottam a fejbőröm. Nagyon kíváncsi vagyok a hosszú távú hatására.
Próbáltátok?

Zabtej folyékony szappan - 300 ml


Nektek van kedvenc Yves Rocher terméketek?

3 megjegyzés:

Fleur írta...

Jó nagy adag! Én ilyen kis citromos tusit szeretnék, ha már egy fokkal jobb idő lesz, meghozza a kedvemet a nyárhoz :D Az a baj, hogy annyi csodás illat van náluk...még az őszi új tusik maradékát fogyasztom, de vár még rám egy kókuszos tusi, málnás testápoló, de nem tudok leállni :D

beautiful.lie írta...

:D megnyugtató a tudat, hogy más is így van ezzel.
Málnás testápoló: jól hangzik, legközelebb megszaglászom:)

Unknown írta...

Jaaaaj én is imádom a termékeiket,bár most kicsit meg vagyok fosztva tőlük de nem tart sokáig:)