SALE

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én (mondhatni) imádom az akciós időszakot, ilyenkor heti egy kört biztosan teszek a plázákban. Eleinte ész nélkül összevásároltam, olyasmit is, amit nem tudtam beilleszteni a ruhatáramba, illetve amikre tulajdonképpen semmi szükségem nem volt (gondolom sokatoknak ismerős ez a helyzet:).
Manapság céltudatosabban vásárolok, a taktikám a következő: kinézem a weblapon, ami tetszik, ezt követően, megnézem az üzletben, hogy milyen az adott termék (anyag, kihasználhatóság... stb.), felpróbálom, ha minden tökéletes felkerül a kívánságlistámra. Előfordul, hogy nagyon tetszik, de valamiért vacilálok a megvételén, ilyenkor a termék felkerül a másodlagos kívánságlistára (ebben az esetben leginkább az árán múlik, hogy hazajön-e velem). A legtöbbször viszont hatalmas csalódás a kinézett dolog, és könnyű lemondani róla.
Taktika ide vagy oda, azért bőven vannak kilengéseim...
Nektek van vásárlási stratégiátok? :)

Az idei kívánságlistám elég karcsú, az első helyen ez a táska szerepelt, tulajdonképpen az egyetlen olyan darab volt, amit nagyon, de nagyon akartam, a többi listás dolog, mind, mind esetleges. Egyébként a kínálat sem nyűgözött le túlzottan.
Röhejes, de érte az összes plázát bejártam...

 
 
Új pénztárcára már régóta szükségem volt, ugyan nem listás darab, de nagyon megtetszett. Kisebb, mint a régi tárcám, de talán így leszokom arról, hogy egy csomó felesleges dolgot cipeljek magammal.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Jól néz ki nagyon! Én is kinéztem egy a Stradivarius-ban egy virágmintás pénztárcát arra az esetre ha a Bershka-ban netalántán visszaadták volna a hibás pénztárca árát, de "csak" kicserélték pedig reménykedtem hogy megvehetem...

beautiful.lie írta...

De legalább kicserélték, velem előfordult, hogy közölték pl. a new yorker-ben, hogy mivel akciós termék, nem tudják kicserélni, ha valami probléma van vele...
A Stradivarius idei pénztárca kínálata engem egytől-egyig levett a lábamról, legszívesebben mindegyikből típusból hazahoztam volna egyet:).