Apróságok

Eléggé elhanyagoltam mostanában a blogot, de tádááá, a napokban sikerült beszerezni egy-két apróságot. 
Nagyjából 3 éve találkoztam először a Ziaja márkával, annak is a kakaóvajas családjával. Többször újravettem őket, a testápolójukat nagyon megszerettem, az őszi-téli időszak kedvence lett, ahogy a tusfürdő is, az arckrém viszont az én bőrömnek túlságosan zsírosnak bizonyult, még a nagyon hideg időben is.
A tusfürdő 5 illatban kapható, a kókuszos és a kecsketejes nálam az illatuk miatt kiesett, a kakaóvajasat pedig a hideg időben használom előszeretettel, a narancsos is eléggé 'nehéz' így nyárra, de az olívás tökéletes. A Tesco-ban most akciós, 2 darab tusfürdő vásárlása esetén, darabja 450 Ft-ba kerül, 500 ml-ért ez teljesen korrekt ár.


A nyári kedvenc lábbelim: a tangaszandál :) ebből jöhet bármilyen, bár elég nehéz olyat találni, ami nem lötyög a miniatűr lábamon, de az F&F néhány cipője még nekem is tökéletesen jó.
(Nem láttatok kis méretű masnis darabot valamelyik Tesco-ban?):)

Nincsenek megjegyzések: