Tavaszi parfümcsere


Rendszerint március elején-közepén lecserélem a téli parfümöm, de idén, így április közepén sem érzem a késztetést a cserére, fázom és lehangol ez az idő. Viszont jövő hét elején, ha törik ha szakad, megejtem a cserét, itt az ideje.:)

J. Del Pozo - Halloween: ő a téli parfümöm, tömény, 'nehéz' illat, erre az évszakra tökéletes.

Lacoste - Inspiration: orientális-virágos illatcsaládba tartozik, szerintem inkább fanyar, amióta piacra dobták, örök kedvenc. Ősszel és tavasszal is ezt használom. Tartós, nem tömény, egyszerűen imádom az illatát.

Escada - Into The Blue: nemrég jött a Müller Outlet-ból, ha jól olvastam ez egy nyári parfüm, (én nyáron a citrusos illatokat részesítem előnyben), szerintem inkább tavaszi, egy  igazán friss és üde illat.
 

Én hangulat alapján választom ki az adott nap parfümjét, Ti mi alapján döntitek el, hogy mit viseltek aznap?

Nincsenek megjegyzések: