Maybelline Affinitone korrektor


Ezt ígéri: -

Ezért szeretem: praktikus.

Amit tud: a Glamour-napok egyik szerzeménye, az 50%-os dm kuponnal vettem. Erről a korrektorról csak jót írtak, pont ezért figyeltem fel rá..., hát nem tudom, nekem nem vált a szívem csücskévé, azt továbbra is a Bourjois Healthy Mix korrektora foglalja el.
Csavaros példány, applikátoros kiszerelésben, ami biztosítja a könnyű felvitelt, a csomagolása egyszerű, átlátszó, praktikus, kis helyen is elfér.
Az állaga szuper, nem túl folyós, jól eldolgozható, van egy nagyon minimális illata (de ezt csak akkor érezni, ha beledugom az orrom a tubusba).
A fedése jó, az én hatalmas sötét karikáimra viszont nem a legtökéletesebb, és sajnos hamar lekopik illetve eltűnik a szemem alól. A kisebb pattanásokat, bőrhibákat szépen elfedi. 
3 vagy 4 árnyalatban kapható, az enyém a 03 - sand árnyalat. 

Összességében: többet vártam tőle

Lelőhely: dm, rossmann, müller..., stb. (az ára változó, talán a dm-ben legdrágább 2290 Ft/ 7,5 ml, de a rossmann-ban viszonylag gyakran leakciózzák.)

Újravásárolnám: nem




Ilyen:

Nagyjából eldolgozva:

Nincsenek megjegyzések: